Snelheid van de levering

Eduard Maathuis

Goede vloer voor prima prijs

L van Es

Prima,alles goed geregeld.

Michael Tjon

Direct telefonisch bereikbaar, geleverd op afgesproken datum, alles heel en compleet afgeleverd.

ACP van Sprundel

Snel, accuraat, groot aanbod, veel beschadigd laminaat.

Wendy Vermeer

Het is een hele fijne site en erg behulpzaam met de proefpakketten die je thuis kunt krijgen in deze tijd echt super ??

Hans Gelden

Pvc klickvloer was makkelijk te leggen, alleen waren 3 vloerdelen een hoekje uitgebroken tijdens transsport

Aleida

Ik ben niet van de grotere aankopen doen via websites, maar I.v.m. de lockdown is het heel lastig om een vloer te kopen. Ik heb gratis stalen aangevraagd en na 3 werkdagen ontvangen. Hierdoor kon ik... Ik ben niet van de grotere aankopen doen via websites, maar I.v.m. de lockdown is het heel lastig om een vloer te kopen. Ik heb gratis stalen aangevraagd en na 3 werkdagen ontvangen. Hierdoor kon ik toch nog de kleur thuis bekijken. Vriendelijke mensen aan de telefoon gesproken. Ook heb ik meerdere vloerenbedrijven gesproken, maar de prijskwaliteit van vloeren.nl is aanzienlijk beter. Lagere prijs, zelfde kwaliteit als vloeren van 50 euro per m2 die je bij andere bedrijven ziet. Levering kon ik zelf inplannen op de gewenste data. Dit is goed gegaan. Vriendelijke chauffeur. Hij ging voorzichtig om met de pallet. Vloer ligt er inmiddels een week in en ik ben er super tevreden mee.

Adriana Raap

Ik heb dit door mond op mond reclame want hier in het noorden moeten wij van het gas af Nu kom ik in een woning met alleen stroom vandaar dat ik laminaat en ondervloer moest hebben

Francine Meulenberg

Super kwaliteit.

Theun Van Dijk

Ik bestelde een vloer bij vloeren.nl deze zou 30 december geleverd worden. Voor 1 januari had ik oppas geregeld voor mijn kinderen en mensen die de vloer zouden komen leggen. Op 30 december werd ik... Ik bestelde een vloer bij vloeren.nl deze zou 30 december geleverd worden. Voor 1 januari had ik oppas geregeld voor mijn kinderen en mensen die de vloer zouden komen leggen. Op 30 december werd ik gebeld door vloeren.nl dat de levering toch niet bezorgd werd op de 30e ivm een probleem bij het logistiek bedrijf. Ik heb aan de telefoon verteld dat ik hier niet mee akkoord ga en dat ik die vloer vandaag moet hebben.. Uiteindelijk na heel lang discussiëren is de vloer toch geleverd de 30e.. Apart dat het dus wel kon... Ik ben dus al met al niet te spreken over de service van vloeren.nl jammer... Ik had op z'n minst excuses verwacht of een financiële tegemoetkoming... Maar helaas