Vizio

Zie mijn antwoorden op de gestelde vragen. Heel tevreden dus!

De heer Gubbels is zeer bekwaam en heeft een erg goede medische kennis. Hij nam mijn klachten zeer serieus en stelde direct een herstelplan voor.

Hij luistert goed naar wat je zegt en bepaalt aan de hand daarvan het plan. Mijn klacht werd iedere week minder totdat we het beiden wel goed genoeg vonden.

Het doorvragen bij de intake leverde goede analyse en doeltreffende behandelingen met snel herstel van de klachten.

Marjo van Dijck

Geweldige manueel therapeut die in een oogopslag weet wat er aan de hand en dit verhelpt in een paar behandelingen. Ik zou me eerlijk gezegd geen raad weten zonder hem te moeten.... er is m.i.... Geweldige manueel therapeut die in een oogopslag weet wat er aan de hand en dit verhelpt in een paar behandelingen. Ik zou me eerlijk gezegd geen raad weten zonder hem te moeten.... er is m.i. niemand die zo goed is als hij (de praktijkeigenaar),,,,Hij is bovendien ook nog eens een erg aardig empathisch en gemoedelijk persoon, bij wie je je meteen thuis voelt. Ook de praktijkassistente verdient een grote pluim!

Er werd een verkeerde diagnose gesteld en hierdoor werd een verkeerde behandeling uitgevoerd, waardoor er een hernia opgetreden heeft. Nu zijn we verder dan waar we waren en ondertussen een... Er werd een verkeerde diagnose gesteld en hierdoor werd een verkeerde behandeling uitgevoerd, waardoor er een hernia opgetreden heeft. Nu zijn we verder dan waar we waren en ondertussen een pijnbestrijding injectie moeten krijgen en vakantie moeten afbreken