Vizio

Het totale concept. Intake, voorlichting, behandeling, adviezen voor thuis, alles was tot in de puntjes verzorgd. Daarnaast werden er niet meer dan noodzakelijke behandelingen ingepland.

Jessica Van De Kerkhof

De deskundigheid van René is uitmuntend te noemen. De manier waarop er gevraagd werd naar het ontstaan van mijn klachten, eventuele nieuwe klachten en verloop van mijn behandelingen was serieus en... De deskundigheid van René is uitmuntend te noemen. De manier waarop er gevraagd werd naar het ontstaan van mijn klachten, eventuele nieuwe klachten en verloop van mijn behandelingen was serieus en meedenkend te noemen. Ik wist precies waar ik aan toe was.

Deskundig, respectvol, gevoel dat ze er voor mijn bestwil zijn, niet om alleen geld binnen te harken

Ben zelf over gestapt van een praktijk in Tilburg naar vizio in eindhoven . Praktijk in tilburg niet bekijk baar op mail telefoon voismail geen gehoor meer voor de patiënt . En nu bij vizio wordt... Ben zelf over gestapt van een praktijk in Tilburg naar vizio in eindhoven . Praktijk in tilburg niet bekijk baar op mail telefoon voismail geen gehoor meer voor de patiënt . En nu bij vizio wordt er weer geluisterd en zou zo maar kunnen dat jou klachten veroorzaakt word door geheel iets anders dat is zo fijn om een goede fisio therapeut te hebben

Professioneel, duidelijk in de doelstelling, vriendelijk

Professioneel, duidelijk in de doelstelling, vriendelijk