Vizio

Weet van wanten, denkt verder met je mee. Uitstekende fysiotherapeutin

De deskundigheid en de geruststelling die de fysio overbrengt.

De pijn die ik ervaarde is verbeterd. Dat gun ik anderen ook met dezelfde klachten

Martin

Duidelijk begrijpt me meteen en precies de juiste behandelingen . Ook precies genoeg behandeling niet meer dan nodig

Super goede bereikbaarheid en klantvriendelijkheid. Op momenten dat je pijn hebt krijg je voorrang en wordt er tijd voor je gereserveerd.

Zeer goede en betrouwbare service en behandeling. Hebben mij tot 2 keer erg goed geholpen.

Heel fijn contact met de behandelaar. Behandelaar is kundig en professioneel. Ik ben goed geholpen en van mijn klachten af. Zeker een aanrader.

Rene kijkt naar mij als mens in zijn totaliteit in plaats van enkel kijken naar een losstaande klacht. Door deze visie, ga ik voortaan grotendeels pijnvrij door het leven. Dat is voorheen 10 jaar... Rene kijkt naar mij als mens in zijn totaliteit in plaats van enkel kijken naar een losstaande klacht. Door deze visie, ga ik voortaan grotendeels pijnvrij door het leven. Dat is voorheen 10 jaar lang bij andere gerenomeerd fysio-en manuele therapie praktijken niet gelukt.