Vizio

Zeer correct, duidelijk behandelplan, erg geïnteresseerd, vraagt goed door om het probleem te snappen, heeft het dossier goed op orde. Kundige man!

Hij is de 1e fysiotherapeut die goed naar mijn lichaam keek en zag dat mijn bekken niet goed stonden, terwijl ik al bij meerdere fysiotherapeutem geweest was in de afgelopen jaren, voor diverse... Hij is de 1e fysiotherapeut die goed naar mijn lichaam keek en zag dat mijn bekken niet goed stonden, terwijl ik al bij meerdere fysiotherapeutem geweest was in de afgelopen jaren, voor diverse dingen.

Celeste

Er wordt naar mij geluisterd, gezellig gekletst tijdens de behandeling en ik heb concrete oefeningen voor thuis gekregen.

Nicoline Mulders

Ik voelde me gehoord en ik werd serieus genomen met mijn probleem. Na verder onderzoek, wist de fysiotherapeut mij precies te vertellen waar de pijn vandaan kwam, wat de oorzaak hiervan is geweest... Ik voelde me gehoord en ik werd serieus genomen met mijn probleem. Na verder onderzoek, wist de fysiotherapeut mij precies te vertellen waar de pijn vandaan kwam, wat de oorzaak hiervan is geweest en wat ik het beste kan doen om het probleem te verhelpen en in de toekomst te voorkomen.

Heel duidelijk in de uitleg vd oefeningen. Fijne behandeling

Caroline

Miranda luisterde goed en nam mij(n probleem) serieus. Goede behandeling. Ik ben nu zo goed als klachtenvrij.