Vizio

R.Bunders

Dat mijn lichamelijke problemen na 4 jaar geheel zijn verdwenen. Chappeau

Goede communicatie over de afspraak en een adequate behandeling

Luistert goed, legt alles helder uit, klachten zijn na slechts een paar behandelingen weg

Over de expertise en ervaring in het vak valt niet te twisten. Met de ene therapeut kun je goed kletsen en de ander is serieuzer met de patiënt bezig. In beide gevallen waren de behandelingen erg... Over de expertise en ervaring in het vak valt niet te twisten. Met de ene therapeut kun je goed kletsen en de ander is serieuzer met de patiënt bezig. In beide gevallen waren de behandelingen erg goed en ben ik tevreden. Ik heb niet alles een topscore gegeven, maar heb ook het gevoel dat dat bij een ander niet beter zal zijn.

Omdat het een geweldig, open, enthousiast mens is en zeer kundig!!!

De fysiotherapeut was ontzettend kundig en ik voelde me heel erg begrepen. Ik kon alles vragen en ik kreeg altijd een heel duidelijk antwoord.
Na iedere behandeling ging ik beter naar huis....
Na iedere behandeling ging ik beter naar huis. Zonder deze behandeling had ik er nu niet zo bijgezeten. Ontzettend dankbaar!