8.2/10

Uitstekend geholpen; kennis van zaken

slim en goed product, betaalbaar, grote hoeveelheid informatie beschikbaar op de site die op een prettige manier is gebracht

M. de Munnik

Geweldig bedrijf! Snel en prettig contact over het op maat maken van de moestuintafels. Snelle levering en nog in elkaar gezet ook!

snelle reactie, fijn maatwerk!

Nee

Het is een zeer fijn en betrouwbaar bedrijf.

Snel handelen na een bestelling alles snel binnen

Ik zou geen verbeteringen weten alles ging perfect.

Eddy Vandenbouhede

Zeer kwalitatieve materialen , maar de verzending was belabberd . Met helaas heel wat schade aan de verf, ijzer geplooid en plexiglas gebroken en geschonden. Wij hebben jullie daarover een mail met... Zeer kwalitatieve materialen , maar de verzending was belabberd . Met helaas heel wat schade aan de verf, ijzer geplooid en plexiglas gebroken en geschonden. Wij hebben jullie daarover een mail met foto's als bewijs gestuurd de dag van de levering.
Ook was de levering ruin 12 dagen later dan voorzien, Wouter beloofde ons als compensatie wat gratis zaden , helaas die zaten er niet bij.

Prima materialen en zéér gemakkelijk te monteren.

Zeker wat beter beschermen bij verzending !!!!! Na onze mail van de schade werd onze aankoop afgesloten zonder gevolg en werd er niet mee gereageerd omtrent de schade . Dit vinden wij zeer spijtig.... Zeker wat beter beschermen bij verzending !!!!! Na onze mail van de schade werd onze aankoop afgesloten zonder gevolg en werd er niet mee gereageerd omtrent de schade . Dit vinden wij zeer spijtig. Nu moeten wij de verfschade bijwerken om roest te voorkomen.

Reactie Vertisign:

Eddy, onze excuses... we hebben niet eerder de tijd gehad om te reageren, dit omdat we een antwoord afwachtte van de transporteur. Volgende keer gaan we weer zelf leveren...

Top service, prachtig product. Ik kan niet anders dan Vertisign aanraden

Goede service en product

Gertrude

De Moestuinbakken van Vertisign zag ik voor het eerst in een nieuwsbrief van ASN Bank.
Ze leken mij duurzamer dan moestuinbakken van hout en bestelde ze.
De Vertisign bakken blijken...
Ze leken mij duurzamer dan moestuinbakken van hout en bestelde ze.
De Vertisign bakken blijken prima te voldoen, ook de aarde die erbij werd geleverd.
Mijn aardbeien staan er prachtig bij, hebben nauwelijks water nodig gehad sinds ik ze uit de volle grond in een van mijn Vertisign bakken heb overgeplant. Dat zal ook wel aan de goede Vertisign aarde te danken zijn. Gertrude.

nee

Zeer vlotte afhandeling van een mooi product!

Uitstekend

duidelijke website , makkelijk te bestellen, snelle levering, mooi degelijk product, goede prijs-kwaliteit verhouding, veel combinatie mogelijkheden.

ga zo door!

Zeer tevreden

afspraken nakomen, service.

Tahapary

Vriendelijk en persoonlijk. Producten van zeer goede kwaliteit.

De service is uitstekend. Product werd ter plekke direct gemonteerd en afval werd netjes meegenomen.