Top service, prachtig product. Ik kan niet anders dan Vertisign aanraden

Goede service en product

Gertrude

De Moestuinbakken van Vertisign zag ik voor het eerst in een nieuwsbrief van ASN Bank.
Ze leken mij duurzamer dan moestuinbakken van hout en bestelde ze.
De Vertisign bakken blijken...
Ze leken mij duurzamer dan moestuinbakken van hout en bestelde ze.
De Vertisign bakken blijken prima te voldoen, ook de aarde die erbij werd geleverd.
Mijn aardbeien staan er prachtig bij, hebben nauwelijks water nodig gehad sinds ik ze uit de volle grond in een van mijn Vertisign bakken heb overgeplant. Dat zal ook wel aan de goede Vertisign aarde te danken zijn. Gertrude.

nee

Zeer vlotte afhandeling van een mooi product!

Uitstekend

duidelijke website , makkelijk te bestellen, snelle levering, mooi degelijk product, goede prijs-kwaliteit verhouding, veel combinatie mogelijkheden.

ga zo door!

Zeer tevreden

afspraken nakomen, service.

Tahapary

Vriendelijk en persoonlijk. Producten van zeer goede kwaliteit.

De service is uitstekend. Product werd ter plekke direct gemonteerd en afval werd netjes meegenomen.

Femmy

Ik ben er erg tevreden met het kruidenrek dat ik besteld heb.

Het werd afgeleverd op het afgesproken tijdstip, door het bedrijf zelf en niet via de post
Het is een zeer degelijk rek, goede kwaliteit.

Zeer plezierig contact, snelle reactie op vragen en bestelling.

Reactie op vragen en bestelling, snelle levering.

Afmetingen van de diverse produkten kan beter aangegeven op de website: lengte x hoogte x breedte als standaard gebruiken, en ook aangeven bij de maten.

Peter en Bri

Stevige kweektafel; zeer degelijk!
Zelfbrengservice is ook zeldzaam tegenwoordig; werkt prima.
Mailwisseling is ook snel en accuraat.
Kortom: goed bezig! :-)

Zie hier boven

Misschien naast het frame ook een kleurkeuze voor de bak zelf introduceren.

Tineke KB

In steekwoorden: snel, hulpvaardig, betrokken, degelijk materiaal, mooie vormgeving, enthousiast, stevig, en ... liefde voor het vak!

Waar voor het geld, jong elan, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Behulpzaam: een voorgedaan bij het in elkaar zetten. Daarna kon ik het met mijn twee linker handen in 3 minuten per stelling.

Overwegen: ook in andere kleuren leveren en/of helemaal blanco staal.
Overwegen: ook in andere kleuren leveren en/of helemaal blanco staal.
Voor de site: mooi, geen flauwekul. In het begin was het mij niet helemaal duidelijk dat kweekbak en 'moestuin' bak hetzelfde zijn. Ik was de 'accessoires' kwijt waardoor ik vergat de grond erbij te bestellen. Dat had ik anders zeker gedaan: heelrijk, alles in een keer thuis.