8.2/10

Jeannette Eijkelkamp de Wit

Had een moestuin bak besteld voor op mijn balkon maar helaas alleen nog maar de potgrond (8) zakken sinds vorige week ontvangen ,en de bloembak a€200 is tot op heden spoorloos

Nee

Betere communicatie zou wenselijk zijn

Zuiderling

Vaste leverancier voor biologische zaden

Top website, enkel BIO producten

Bio mest / voeding

Joris

2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een moestuintafel. Deze is nooit bezogd. Ze geven aan de dat de schuld bij DHL ligt, maar ondernemen zelf geen actie om dit op te lossen. Nemen in de... 2 weken geleden een bestelling geplaatst voor een moestuintafel. Deze is nooit bezogd. Ze geven aan de dat de schuld bij DHL ligt, maar ondernemen zelf geen actie om dit op te lossen. Nemen in de afgelopen 2 dagen ook de telefoon niet meer op.

Zorg dat je fouten hersteld en laat dit niet aan de klant over. Wees proactief en neem de telefoon op.

Reactie Vertisign:

Bedankt voor uw review, door technische omstandigheden waren we inderdaad tijdelijk niet bereikbaar. Wel kunnen we u melden dat we druk bezig zijn geweest met DHL om de fout te achterhalen. We hopen... Bedankt voor uw review, door technische omstandigheden waren we inderdaad tijdelijk niet bereikbaar. Wel kunnen we u melden dat we druk bezig zijn geweest met DHL om de fout te achterhalen. We hopen hier binnen enkele dagen antwoord op te kunnen geven.

Carine

Mooi materiaal.

Kwaliteit

Nadine Naaborg

Een aanrader

Snelle afhandeling en levering

Ellen Wevers

Snelle afhandeling van bestelling en antwoorden op mail

Goede kwaliteit

Jammer van DHL; slechte bezorging, eerst verkeerd gesorteerd, daarna maar 1 pakket i.p.v. 2 pakketten binnen, waardoor niet op tijd voor verjaardag binnen

Veronique Keek

Snel geleverd, mooie moestuintafel

Goede service, snelle reactie na een vraag.

Guy

Zeer degelijk materiaal

Snelle orderafhandeling

N/A

Marriet Rosier

Prima ervaring

Snelle levering, mooi product

Korte instructie voor de broeikap zou ook handig zijn

Willy Vanbilloen

2 bestellingen eentje oke

Snelheid

Broeikap kwam niet overeen met website