8.2/10

Mijn ervaring is dat het bedrijf jong en ondernemend is. Dit zie je terug in de kweekbakken die geproduceerd worden. Ook heb je direct contact waardoor vragen en problemen snel en makkelijk worden... Mijn ervaring is dat het bedrijf jong en ondernemend is. Dit zie je terug in de kweekbakken die geproduceerd worden. Ook heb je direct contact waardoor vragen en problemen snel en makkelijk worden opgelost.

Goede handleiding, waardoor installatie goed verloopt.
Goede kwaliteit, de materialen gaan lang mee
De producten kunnen makkelijk worden aangepast op de wensen die je hebt.

Ik heb nu een paar producten gekocht, en ben er erg tevreden over. De klantenservice was top en de kwaliteit van de producten is zeer hoog! Ook kon ik makkelijk via de site mijn bestelling plaatsen.

De producten zijn van hoge kwaliteit

Ik heb nog geen mankementen kunnen ontdekken, en dus ook geen verbeterpunten!

Janet van As

Prima, communicatie top en heb een mooi product ontvangen

Goed product, stevig, waar voor het geld. Communicatie verliep goed, snel en vriendelijk

Website zou iets overzichtelijker kunnen en prijs is aan de hoge kant

Een goede service en fijne communicatie waardoor we samen naar een goede oplossing konden zoeken.

Fijne communicatie
Mooi product

Verloop van de order

Mijn eerste ervaring is zeer positief. In eerste instante heb ik enkele vragen via de mail gesteld en kreeg nog dezelfde dag antwoord. De bestelling via de website verliep goed en ook de bezorging... Mijn eerste ervaring is zeer positief. In eerste instante heb ik enkele vragen via de mail gesteld en kreeg nog dezelfde dag antwoord. De bestelling via de website verliep goed en ook de bezorging was sneller dan verwacht. Kortom: zeer postief!

Snelle reactie zowel bij beantwoorden mail als bezorgen.

De website is inmiddels een stuk verbeterd, belangrijk is goed inzichtelijk maken welke producten worden verkocht en wellicht wat extra informatie over de toepasbaarheid van de produkten. Wellicht... De website is inmiddels een stuk verbeterd, belangrijk is goed inzichtelijk maken welke producten worden verkocht en wellicht wat extra informatie over de toepasbaarheid van de produkten. Wellicht aankonopingspunten zoeken bij de vragen die gesteld worden via mail?