Meta Roeymans

Degelijk en mooi materiaal. Snelle levering.

Snelle levering en origineel product

Zat geen handleiding bij de producten.

Boukje

Positief

mooi en stevig product, goede service

M.P van Diest

De producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, mooie website en snelle reactie.

Het bedrijf maakt waar wat ze beloven: ze reageren meteen bij vragen (zelfs in het weekend) en de kwaliteit van de producten die ze leveren is hoogwaardig.

In ons geval was het wat drukker i.v.m de Paasdagen, daardoor kwam de levering in drie delen en later. De communicatie hierover had wel iets pro-actiever gekund, want nu vroegen we ons toch af waar... In ons geval was het wat drukker i.v.m de Paasdagen, daardoor kwam de levering in drie delen en later. De communicatie hierover had wel iets pro-actiever gekund, want nu vroegen we ons toch af waar alles bleef.

Mieke Kröner

De spullen werden keurig geleverd en de borgdopjes die vergeten waren werden nagestuurd.

Het product ziet er solide uit als het in elkaar gezet is.

Ik denk dat de instructie tekening nog iets duidelijker kan

francisco perez van der oord

Alles ging wat je er van mag verwachten

Prima kwaliteit

Marjan Bakker

Netjes en correct behandeld

Goed materiaal

De borgdoppen waren vergeten er bij te leveren. Deze kwamen in een envelop zonder vermelding van de afzender en zonder vermelding van de geleverde inhoud. Dart kwam slordig en niet professioneel... De borgdoppen waren vergeten er bij te leveren. Deze kwamen in een envelop zonder vermelding van de afzender en zonder vermelding van de geleverde inhoud. Dart kwam slordig en niet professioneel over.

Mario Brackeva

Prima ervaring!

Goede communicatie, zeer solide producten.

Jean-Paul Vandepoorte

Zeer goede ervaring : een goede communicatie over de bestelling, een correcte levering en een product dat beantwoordt aan de verwachtingen.

zie hierboven

zo voort doen

Romaine Zweistra

Prima producten, snelle levering.

Nvt

Nvt

Erika N.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe moestuin. Het is practisch op een kleine terras en héél mooi en stabiel. Dit moestuintje gaat zeker vele jaren mee.
De contact en service is ook uitstekend. En...
De contact en service is ook uitstekend. En voor ieder situatie is er een oplossing!

Uitstekende service!

Er valt voor mij niets te verbeteren.