8.2/10

I Waalbandijk 109

Goede communicatie

Ga zo door

S

Topproduct. Een mooie moestuintafel om op het balkon mee aan de slag te gaan. Heel fijn dat het uitbreidbaar is om eerst te kunnen bepalen hoe we de eerste bak gaan vullen.

Reageert snel, heel klantvriendelijk en meedenkend.

Willem Van der Zel

Super meegedacht

Meedenken, duidelijke website, gewoon erg goeie spullen.

Geen, ga zo door!

Willem

Wij zijn blij mer Veritsign!!

Geweldig duidelijke en snelle antwoorden, goeie tips en voorlichting en een mooie duidelijke website!

Prima bedrijf!

Arnout J. Punt

Levering loopt niet goed.

mooie site, Wouter is aardig

Klantenservice; als je een chatfunctie hebt, moet je ook chatten. Kan niet dat je een dag niets hoort. Als je een telefoonnummer hebt, dan moet deze opgenomen worden of een voicemail met een naam.... Klantenservice; als je een chatfunctie hebt, moet je ook chatten. Kan niet dat je een dag niets hoort. Als je een telefoonnummer hebt, dan moet deze opgenomen worden of een voicemail met een naam. Huur een secretaresse service in voor een paar 10 tjes per maand om professioneler over te komen.

Chris Ruyters

Prima service

Snelle levering, prima service van Wouter

Gino Dewaele

Zeer goede kwaliteit makkelijke montage

snelle respons op mailverkeer

verpakking en transport beter een doos per bak

Reactie Vertisign:

Bedankt voor de review Gino, we betreuren inderdaad dat de levering niet zo loopt zoals u zou verwachten. Door de drukte bij DHL ervaren we momenteel problemen met de leveringen... We zullen er... Bedankt voor de review Gino, we betreuren inderdaad dat de levering niet zo loopt zoals u zou verwachten. Door de drukte bij DHL ervaren we momenteel problemen met de leveringen... We zullen er alles aan doen om u in de toekomst blijvend van dienst te kunnen zijn.

Dieneke Nijenhuis

Heel persoonlijk, mooi verhaal met een missie.

Vormgeving mooi; eenvoudig, strak, sterk en duurzaam. Ook het feit dat er direct contact is met de ontwerper/maker, maakt het leuk en persoonlijk.

Op de website vonden we geen aanvulling op de handleiding.

Peter Verhelst

Voorlopig slecht, 1 artikel ontbrak bij levering, heb mail gestuurd naar info site,geen reactie!!!!

Goede kwaliteit

Reactie op foute levering

Ha Nguyen

Het is makkelijk monteren. De rek is zeer stevig. Wouter Slob van Vertisign is heel vriendelijk. Hij reageert snel op vragen (via de chat op hun site), ook in de avond. Hij was vooral heel geduldig.

Goede kwaliteit, snelle levering, vriendelijke klantenservice