8.2/10

Erna

Bestelling kap voor broeikas: grote teleurstelling, 1ste maal verkeerde grootte geleverd, 2de maal: kap niet conform afbeelding, véél lager dan afbeelding

mailtjes van klanten beantwoorden, na eerste mail gewoon geen antwoord meer gekregen

Reactie Vertisign:

We begrijpen de teleurstelling, we hopen echter dat u als nog tevreden bent met de geleverde materialen. We zullen uw opmerkingen meenemen voor verdere orders.

Edgard Schockaert

Eerste aankoop bestemming Belgie

vlugge levering en goede aflevering

nihil

Anna Verbrugge-Hoffmann

Super! Fantastische service, persoonlijk contact.

Persoonlijk contact, zeer servicegericht, snel

Pieter N

Super ervaring, snelle reactie opvragen en het pro-actief aangeven dat producten weer voorradig zijn (op persoonlijke wijze)

was een onderdeel niet aanwezig, mail gestuurd per ommegaande reactie en nagestuurd. Zeer goede after service!!

Meta Roeymans

Degelijk en mooi materiaal. Snelle levering.

Snelle levering en origineel product

Zat geen handleiding bij de producten.

Boukje

Positief

mooi en stevig product, goede service

M.P van Diest

De producten zijn van hoogwaardige kwaliteit, mooie website en snelle reactie.

Het bedrijf maakt waar wat ze beloven: ze reageren meteen bij vragen (zelfs in het weekend) en de kwaliteit van de producten die ze leveren is hoogwaardig.

In ons geval was het wat drukker i.v.m de Paasdagen, daardoor kwam de levering in drie delen en later. De communicatie hierover had wel iets pro-actiever gekund, want nu vroegen we ons toch af waar... In ons geval was het wat drukker i.v.m de Paasdagen, daardoor kwam de levering in drie delen en later. De communicatie hierover had wel iets pro-actiever gekund, want nu vroegen we ons toch af waar alles bleef.

Mieke Kröner

De spullen werden keurig geleverd en de borgdopjes die vergeten waren werden nagestuurd.

Het product ziet er solide uit als het in elkaar gezet is.

Ik denk dat de instructie tekening nog iets duidelijker kan

francisco perez van der oord

Alles ging wat je er van mag verwachten

Prima kwaliteit

Marjan Bakker

Netjes en correct behandeld

Goed materiaal

De borgdoppen waren vergeten er bij te leveren. Deze kwamen in een envelop zonder vermelding van de afzender en zonder vermelding van de geleverde inhoud. Dart kwam slordig en niet professioneel... De borgdoppen waren vergeten er bij te leveren. Deze kwamen in een envelop zonder vermelding van de afzender en zonder vermelding van de geleverde inhoud. Dart kwam slordig en niet professioneel over.