8.2/10
8.2/10

Video Reviews

Barbara

Uitstekende, snelle service

Duidelijke website, producten van goede kwaliteit

Wel iets duurder dan andere websites.

Mary Verbrugge

Fantastisch geregeld

Goede afspraken gemaakt

Nvt

sleman mirza

Snel, flexibel, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Niks

Neal de Korte

Slechte ervaring, na 9 dagen me bestelling ontvangen, en alsnog verkeerd artikel ontvangen. Kan telefonisch niet opgelost worden en nog steeds geen reactie!
Slecht bedrijf en voor mij nooit...
Slecht bedrijf en voor mij nooit meer!!!

Niks

Alles

Reactie VerpakkingenXL:

Hi Neal,
Hi Neal,
Vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Voor dergelijke zaken is het de snelste manier om even een mailtje te sturen. Zo te zien heb je het juiste product gelukkig alsnog ontvangen.

aly Magnee

Duurde erg lang dat de pakketten kwamen. Dat lag aan de vervoerder gls geloof ik.

Gemakkelijk te bestellen allemaal.

Vervoerder deed er lang over

shahzada asif

Komt alle afspraken na

Geen verbeter punten

Rilana Jansen

Fijn spul dat houtwol. ☺️👍

Volgende keer de doos graag dichtplakken. De bezorger had de doos bijna niet geleverd omdat hij dacht dat er nog iets in hoorde te zitten.

Marlies van Heusden

Verzending duurt langer dan aangegeven, verpakking van de bestelde brievenbusdoosjes was onvoldoende, namelijk in plastic I.p.v. een overdoos. Daarom waren er wat hoeken beschadigd en zijn niet alle... Verzending duurt langer dan aangegeven, verpakking van de bestelde brievenbusdoosjes was onvoldoende, namelijk in plastic I.p.v. een overdoos. Daarom waren er wat hoeken beschadigd en zijn niet alle doosjes bruikbaar.

Beter verpakken.