8.2/10

manfred buse

Zeer slecht

beter service verlenen

Reactie VerpakkingenXL:

Vervelend dat je een negatieve beoordeling hebt achtergelaten. Wat is hiervan de reden?

Rebecca van Leeuwen

Leverdatum niet nagekomen

eenvoudig bestellen

eerlijke leverdatum communiceren

Reactie VerpakkingenXL:

Vervelend dat jouw bestelling is vertraagd. Zou je het bestelnummer willen mailen naar info@specishops.nl Dan gaan we kijken wat hier mis is gegaan.

laak

Ok. voor prijs en kwaliteit, ook weer niet bijzonder

niet bijzonder

als je het dit "" Voor 23:59 besteld, morgen bezorgd"" wek je de indruk dat het ook binnen 24 uur geleverd is... helaas een loze belofte,

Eric Peeters

Klanvriendelijk

ruim aanbod

ik hou niet van verplichtingen, al helemaal niet als klant.

Eric

Wederom een bedrijf die zijn belofte/garantie om de volgende dag te leveren niet nakomt (met countdown tot 23:59 om kopers te verleiden snel te bestellen). Op tijd besteld maar vervoerder kreeg... Wederom een bedrijf die zijn belofte/garantie om de volgende dag te leveren niet nakomt (met countdown tot 23:59 om kopers te verleiden snel te bestellen). Op tijd besteld maar vervoerder kreeg pakket volgende middag pas aangeleverd en pakket is dag daarna bezorgd. Reclame code commissie heeft hier een duidelijk oordeel over.

Een snelle reactie op mijn klacht.

Pro-actief melden wanneer een zending te laat is. Haal de countdown counter van de site want het stelt hoge verwachtingen bij koper die blijkbaar niet nagekomen kunnen worden.

Paul De Schynkel

Niet zo goed, ik heb niet een rol hoppenfolie. Ontvangen maar een rol Schuimfolie van twee mm. dikte.

Uw website is goed te gebruiken.

Ik kan niet inschatten waar het fout liep.

Anja

Goed verlopen

snel reageren op problemen

website voorraad beter bijhouden

M

Snelle communicatie

RD

Met VerpakkingenXL niets aan te merken maar de GLS komt niet op afgesproken tijden. Dag te laat ontvangen.

Goede kwaliteit

Ander courier inschakelen?