Reviews

8.8 / 10
2249 beoordelingen
Schrijf beoordeling

94% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Kwaliteit
8.8/10
Snelheid/Levertijd
8.8/10
Prijs
8.6/10
Communicatie
8.8/10

2249 Reviews

Azu Nnachi

10/10

The delivery was OTIF


Een tevreden klant

10/10

Gewoon een top bedrijf met uitstekende ondersteuning bij vragen en nazorg!!!


A. Noniem

6/10
(Bewerkt)

Aanvulling: na 3 pogingen heb ik een werkende lamp ontvangen. Als vergoeding heb ook het totale aankoopbedrag terug ontvangen.
Origineel: 1e levering kwam kapot aan, vervangend zending...
Aanvulling: na 3 pogingen heb ik een werkende lamp ontvangen. Als vergoeding heb ook het totale aankoopbedrag terug ontvangen.
Origineel: 1e levering kwam kapot aan, vervangend zending kwam.ook.kapot aan. Verpakking was 2 keer zo groot als lamp en er zat geen bescherming in de doos tegen het schudden. Doos had ook geen "breekbaar" stickers.


J a

10/10

Prima ervaring en snelle leyering


Gerard Houben

1/10

Verkeerde artikel te laat geleverd en ik wacht nog altijd op de correcte zending

Reactie VerlichtingNL:

Beste Gerard,
Het spijt ons ten zeerste te horen over uw ontevredenheid. We hebben meerdere pogingen ondernomen om uw bezorgingssituatie op te lossen en hebben e-mails gestuurd om te helpen....
Beste Gerard,
Het spijt ons ten zeerste te horen over uw ontevredenheid. We hebben meerdere pogingen ondernomen om uw bezorgingssituatie op te lossen en hebben e-mails gestuurd om te helpen. Helaas zijn wij niet gezamenlijk tot een oplossing gekomen.
We willen benadrukken dat we als toegewijd team altijd streven naar goede service voor al onze klanten.
We staan altijd klaar om te helpen en een passende oplossing te vinden. We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring in de toekomst te verbeteren.


S. ESHUIS

10/10

Eerste levering perfect optijd, zat een gebroken lamp in. Deze werd zonder probleem door de helpdesk opnieuw verzonden.

Mijn tweede levering was door postnl als verkeerd adress retour...
Eerste levering perfect optijd, zat een gebroken lamp in. Deze werd zonder probleem door de helpdesk opnieuw verzonden.

Mijn tweede levering was door postnl als verkeerd adress retour gezonden, gelukkig heeft Mohamed van de service desk ervoor gezorgd dat hij alsnog gezonden werd (hij ging zelfs nog even door in zijn vrije tijd om mijn probleem op te lossen. )

Dus pluim voor de service.


Robert Herder

10/10

Prettig, goede service


Rhg Willems

8/10

Goed en makkelijk te bestellen


Aad Vuik

7/10

Snelle levering goed verpakt, tevreden.