Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Prijs
Communicatie

Peter

Goed alternatief gegeven voor lampen die niet meer leverbaar waren.

Auto Service Van Tricht

Helaas 2 lampjes gekocht waarvan 1 kapot is aangekomen dus voor de eerste keer niet zo’n hele goeie ervaring

Goedemorgen,
Wat vervelend dat je niet zo'n beste ervaring met ons hebt gehad. Dit hadden we graag anders gezien. Indien dit nog niet is gebeurd, zou je een mailtje willen sturen naar info@verlichtingnl.nl ? Dan helpen we je graag verder om de ervaring te verbeteren :)

koning

Goedemorgen Koning,
Goedemorgen Koning,
Allereerst bedankt voor jouw review! We zijn blij dat jouw ervaring met ons als positief omschreven wordt. Ook zien we dat je 2 sterren hebt gegeven voor communicatie. Dit is natuurlijk jammer. Kan je ons wellicht vertellen op welke manier je dit hebt ervaren? Dan kunnen wij ons op dat punt verbeteren :)

Stichting Theamus

Nadat we eerst per ongeluk het verkeerde lampje kregen toegestuurd, werden we - na een telefoontje - uiterst correct geholpen. Toen het juiste lampje gevonden was, kregen we die zelfs gratis thuis... Nadat we eerst per ongeluk het verkeerde lampje kregen toegestuurd, werden we - na een telefoontje - uiterst correct geholpen. Toen het juiste lampje gevonden was, kregen we die zelfs gratis thuis bezorgd. Wat een service!!!

Goedemorgen,
Bedankt voor jouw review! Fijn om te horen dat je zo positief over ons bent.

Theo Paalman

Goedemorgen Theo,
We zijn blij dat je zo positief over ons bent :)

Jaap De jonker

Geweldige service en snelle levering

Goedemorgen Jaap,
Bedankt voor jouw review! We zijn blij om te horen dat je zo'n goede ervaring met ons hebt :)

Ruben

Zeer positief

Reactie VerlichtingNL:

Heel erg bedankt voor jouw review, namens het hele team van VerlichtingNL :)

Snelle levering..waarvan 1 lampje kapot..maar gelijk antwoord op mijn mail en een nieuwe word bij de volgende bestelling geleverd..keurig afgehandeld..fijne site!

Thijs

Geweldige service. Ondanks 2 kapotte lampjes, een paar dagen later kosteloos nieuwe gekregen.

René

Correct en vriendelijk, werd op de hoogte gehouden wanneer de bezorger aan de deur zou komen.