Kwaliteit

Super snelle levering. Top

Geurt

In een woord geweldig!

w

Order besteld, maar op voorhand werd al duidelijk dat lever termijn niet gehandhaaft werd na contact met service. Die waren alleen bezig om weekend te gaan vieren en niet bezig een oplossing te... Order besteld, maar op voorhand werd al duidelijk dat lever termijn niet gehandhaaft werd na contact met service. Die waren alleen bezig om weekend te gaan vieren en niet bezig een oplossing te organiseren. Op maandag werd doodleuk bevestigd dat de levering vertraagd is, wat voor het weekend opgelost had kunnen worden. Service contact ook niet echt service minden

Ludo

Na een paar weken gebruik zwembad lamp stuk, dit per mail gemeld en binnen 3 dagen gratis nieuwe lamp.
Perfect geregeld.

Rick

Voor 3 aquariums tl-lampen besteld. Snel geleverd door verlichtingNL. Maar helaas tijdens het transport gesneuveld. Hierop een mail gemaakt en verstuurd alsmede foto's via Whatsapp. Na enkele dagen... Voor 3 aquariums tl-lampen besteld. Snel geleverd door verlichtingNL. Maar helaas tijdens het transport gesneuveld. Hierop een mail gemaakt en verstuurd alsmede foto's via Whatsapp. Na enkele dagen 2 van de 3 lampen wederom opgestuurd door verlichtingNL. En wat denk je... bedankt PostNL weer geen werkende lampen maar wel tl-lampen die je kan buigen in een hoek van 90 graden. Hierop telefonisch contact gehad met verlichtingNL en correct behandeld en overeengekomen dat ik mijn geld terug wilde omdat mijn vertrouwen in de bezorgdienst niet meer zo groot was. VerlichtingNL wilde eigenlijk een goed product afleveren. Ondanks dat binnen enkele dagen het geld terug gekregen! Qua service een top bedrijf. Enigste minpunt vind ik de communicatie. Geen antwoord op mijn mail en Whatsapp berichten.

Roel

100% goed geregeld met bestellen leverrn en product. Erg tevreden