Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Prijs
Communicatie

Wilfred Heuzen

Om uit te proberen 2 flame lampjes besteld, maar helaas na een avond is er een stuk gegaan, kan gebeuren, natuurlijk.ondanks dat er op gloeilampen geen garantie zit, werd ik na mijn melding keurig... Om uit te proberen 2 flame lampjes besteld, maar helaas na een avond is er een stuk gegaan, kan gebeuren, natuurlijk.ondanks dat er op gloeilampen geen garantie zit, werd ik na mijn melding keurig gebeld door een medewerker, en werd het zeer netjes opgelost. Per omgaande werd er een nieuw exemplaar geleverd, klasse!

John

Lampen besteld en opgegeven dat ik deze zou ophalen, maar de volgende dag kon ik zonder lampen weer huiswaarts omdat ze niet op voorraad waren. Helaas werd dit nergens vermeld en daarom een... Lampen besteld en opgegeven dat ik deze zou ophalen, maar de volgende dag kon ik zonder lampen weer huiswaarts omdat ze niet op voorraad waren. Helaas werd dit nergens vermeld en daarom een onvoldoende voor communicatie en levertijd.

KM

Goede service, aardige medewerkers

Puijk

Heel fijn geholpen ook toen de bestelling niet goed was hebben zij mij prima geholpen.

Peet Schuurbiers

Goede en overzichtelijke site waar het makkelijk zoeken is.

Leo Barendrecht

Doen wat zij beloven.

Kees Heldens

Perfecte service en correcte afwikkeling van problemen.

Lootsma

Goed geholpen, geen klachten