Kwaliteit
Communicatie

N. Brondel

Snelle en correcte levering

Hans Groeneweg

Men doet zijn best, maar er komen kapotte lampen aan. De kwaliteitscontrole is niet goed geregeld dus.

Azu Nnachi

The delivery was OTIF

Een tevreden klant

Gewoon een top bedrijf met uitstekende ondersteuning bij vragen en nazorg!!!

A. Noniem

Aanvulling: na 3 pogingen heb ik een werkende lamp ontvangen. Als vergoeding heb ook het totale aankoopbedrag terug ontvangen.
Origineel: 1e levering kwam kapot aan, vervangend zending...
Origineel: 1e levering kwam kapot aan, vervangend zending kwam.ook.kapot aan. Verpakking was 2 keer zo groot als lamp en er zat geen bescherming in de doos tegen het schudden. Doos had ook geen "breekbaar" stickers.

J a

Prima ervaring en snelle leyering

Gerard Houben

Verkeerde artikel te laat geleverd en ik wacht nog altijd op de correcte zending

Reactie VerlichtingNL:

Beste Gerard,
Beste Gerard,
Het spijt ons ten zeerste te horen over uw ontevredenheid. We hebben meerdere pogingen ondernomen om uw bezorgingssituatie op te lossen en hebben e-mails gestuurd om te helpen. Helaas zijn wij niet gezamenlijk tot een oplossing gekomen.
We willen benadrukken dat we als toegewijd team altijd streven naar goede service voor al onze klanten.
We staan altijd klaar om te helpen en een passende oplossing te vinden. We waarderen uw feedback en streven ernaar om uw ervaring in de toekomst te verbeteren.

S. ESHUIS

Eerste levering perfect optijd, zat een gebroken lamp in. Deze werd zonder probleem door de helpdesk opnieuw verzonden.

Mijn tweede levering was door postnl als verkeerd adress retour...

Mijn tweede levering was door postnl als verkeerd adress retour gezonden, gelukkig heeft Mohamed van de service desk ervoor gezorgd dat hij alsnog gezonden werd (hij ging zelfs nog even door in zijn vrije tijd om mijn probleem op te lossen. )

Dus pluim voor de service.

Robert Herder

Prettig, goede service