Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Prijs
Communicatie

Banning tegelwerken

Waardeloos koop je 200 watt lampen 10 stuks bijna 40 euro stop je hem in je looplamp en hij geeft wel 500 watt aan licht maar na 2 seconden pats lamp kapot , kan gebeuren dan nog maar een proberen... Waardeloos koop je 200 watt lampen 10 stuks bijna 40 euro stop je hem in je looplamp en hij geeft wel 500 watt aan licht maar na 2 seconden pats lamp kapot , kan gebeuren dan nog maar een proberen en weer het zelfde . Toch maar even het doosje erbij gehaald staat er 120 tot 130 volt op word in heel Europa niet gebruikt . Tuurlijk let je daar niet op bij aankoop . Waarom verkoop je dan zoiets in nederland

Reactie VerlichtingNL:

Goedemorgen, Wat vervelend. Wij verkopen niet alleen binnen de EU en hebben een breed assortiment. Vandaar dat wij ook 120-130V verkopen. Dit staat overigens in de producttitel vermeld.
In dit...
In dit soort gevallen kunt u gewoon contact met ons opnemen. Wij lossen het graag voor u op.
Wat is uw bestelnummer? Dan kan ik even kijken wat ik kan doen.

Mar

Vanwege Corona online lampen gekocht. Ik had de verkeerde maat besteld maar dat was geen probleem, kon het zo terugsturen en ben geholpen met de juiste lampen. Alles werd steeds gecommuniceerd via... Vanwege Corona online lampen gekocht. Ik had de verkeerde maat besteld maar dat was geen probleem, kon het zo terugsturen en ben geholpen met de juiste lampen. Alles werd steeds gecommuniceerd via de mail. Geld van de verkeerd bestelde lampen stond binnen paar dagen weer op mijn rekening. Super goede service!!!

Paans

Zeer snelle levering

nvt

Keurige feedback over 1 dag vertraging

Zuiderveld

Heel goed en snel binnen bedankt

Mieke

Prima. Snel geleverd, goed verpakt.

Roy

Goede prijs kwaliteit, snelheid opvolging support vraag mag beter