Kwaliteit
Snelheid/Levertijd
Prijs
Communicatie

Bar de Kelder

De lampen zijn nog niet binnen

Goedemorgen,
Wat vervelend om te horen. Heb je inmiddels de lampen binnen gekregen?
Goedemorgen,
Wat vervelend om te horen. Heb je inmiddels de lampen binnen gekregen?
Zoniet, zou je mij jouw ordernummer kunnen sturen of contact op kunnen nemen met de klantenservice? Dan kunnen wij je wat beter helpen :)

B&B Ebbenbroek

Prima, meedenkend

Sven

Prima kennismaking!

Willem

Nette prijzen. Werd later verzonden dan in eerste e-mail stond vermeld.

Stichting Delphin

10 lampen gekocht, 6 geleverd. Zonder verdere toelichting. 2x moeten bellen toen 3 nagezonden. Zonder toelichting waarom geen 4 maar 3. De laatste moet ik nog krijgen. Gelukkig daarna goed opgepakt.... 10 lampen gekocht, 6 geleverd. Zonder verdere toelichting. 2x moeten bellen toen 3 nagezonden. Zonder toelichting waarom geen 4 maar 3. De laatste moet ik nog krijgen. Gelukkig daarna goed opgepakt. Krijg er nu 2 extra geleverd vanwege de problemen met de levering. Eind goed, al goed?

Goedemiddag,
Enorm bedankt voor de review. Nogmaals onze oprechte excuses. We zijn blij om te horen dat we het naar wens hebben verholpen.
Een fijne dag nog, namens het hele team :)

Debbie Honhof Kientz.

Eerste x dat we een grote hoeveelheid lampen hebben besteld, aangezien we steeds mis grepen in de winkels, waar we ons met de dag meer aan ergerden, aangezien je niet zonder lampen kunt. Verlichting... Eerste x dat we een grote hoeveelheid lampen hebben besteld, aangezien we steeds mis grepen in de winkels, waar we ons met de dag meer aan ergerden, aangezien je niet zonder lampen kunt. Verlichting NL had alles in huis tegen een betaalbare prijs, en ook nog eens snel in huis & fijne communicatie via de mail.

Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor de review.
We zijn blij dat alles helemaal naar wens is verlopen. Hopelijk zien we je snel weer!
Een fijne dag gewenst, namens het hele team :)