Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Gijs Bullens - Allemaal Sporten

Tevreden, verder nog geen feedback. Kan het nog niet zo goed beoordelen omdat we met ons bedrijf nog niet operationeel zijn.

Dave van Poetscentrum Aalsmeer

Alles werkt perfect! Erg handig.

Nordesign van Nordin Ben Allal

Uiterst tevreden met de diensten van Verbonden. Klantenservice is ook erg vriendelijk en ze hebben voor ieder probleem wel een oplossing. Meerdere bedrijven uitgeprobeerd, maar voor problemen waar... Uiterst tevreden met de diensten van Verbonden. Klantenservice is ook erg vriendelijk en ze hebben voor ieder probleem wel een oplossing. Meerdere bedrijven uitgeprobeerd, maar voor problemen waar andere bedrijven ''nee'' op zeggen, heeft Verbonden de oplossing. Kan niet anders zeggen. Hoop dat ze ook nog een lange tijd meegaan.

Praktijk de Regenboog - Anne Marie

Ga vooral zo door!

OPAdvies

Tot nu toe goed, ik begreep het instellen in het begin niet maar ik ben heel vlot heel goed geholpen via de chat. Verder ben ik er nog te kort bij om een realistisch beeld te geven.

MarketingConcurrent - Maurits Hofstede

Geen opmerkingen. Perfecte service!

Matthijs Geleedst - Bewustinternet

Goed en duidelijk van opzet!

Nick koppers - Knbouw

Nog niet heel veel gebruik van jullie diensten gemaakt, maar vooralsnog vooral heel blij met de mogelijkheden die jullie bieden.

SE Security services / SE beveiliging

Ik vind het jammer dat als je gebeld word (085-nummer ), zodra je bijvoorbeeld het gesprek weg drukt of in gesprek bent schakelt hij niet automatisch door naar het 2e nummer dat aangegeven is in de... Ik vind het jammer dat als je gebeld word (085-nummer ), zodra je bijvoorbeeld het gesprek weg drukt of in gesprek bent schakelt hij niet automatisch door naar het 2e nummer dat aangegeven is in de portal.

Remy Brand - Lomero Media

Geweldige service.