Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Tom Klessens / TJK Energie Advies

Ik gebruik het voornamelijk om de professionaliteit van een 013 nummer uit te stralen. Daarin slaagt Verbonden uitstekend en voor een goed tarief!

Jos de Veer, Centaur Vastgoed

Ik heb het 085-nummer doorgeschakeld naar mijn mobiele nummer. Echter kan ik niet zien welke gesprekken binnenkomen via het 085-nummer. Zijn daar mogelijkheden voor?

Arnold Boekema (ProCare)

Ook al hebben we slechts een enkele VOIP lijn, we krijgen toch persoonlijke aandacht door een belletje. Daarnaast kunnen we gebruik maken van het dashboard voor een goed overzicht en het eenvoudig... Ook al hebben we slechts een enkele VOIP lijn, we krijgen toch persoonlijke aandacht door een belletje. Daarnaast kunnen we gebruik maken van het dashboard voor een goed overzicht en het eenvoudig veranderen van instellingen.

Ilana van Madco

Bij Verbonden.nl staan ze voor je klaar. Het contact is zeer vriendelijk en persoonlijk, wat je het gevoel geeft mens te zijn en niet alleen maar een nummer in een bak vol klanten. Ik zou het zeker... Bij Verbonden.nl staan ze voor je klaar. Het contact is zeer vriendelijk en persoonlijk, wat je het gevoel geeft mens te zijn en niet alleen maar een nummer in een bak vol klanten. Ik zou het zeker aanraden omdat er ook tijd voor je genomen wordt wanneer je iets niet volledig begrijpt. Ook de prijs/kwaliteit is zeer goed voor de service die Verbonden.nl verzorgt! Al en al, top!

Hans Blancke van Internet Taxi Centrale

Erg fijn dat jullie de tijd nemen middels de telefoon!

Benko Menger (Zoweco)

Geen opmerkingen verder.

Benno IJzer (Advocatenmakelaar.nl)

Goede service. Hulp ontvangen met het inrichten van de account. Vriendelijke klantenservice.

Ruben Barendse (Minerba)

Prima dienst. Snel geregeld.. Goed en overzichtelijk portal.

Stefan Mutsaars (Gads4kids)

Duidelijke taal, geen nonsens, prima instructies/dashboard. Ga zo door !!

Mohamed Boudouh (Conflict en Recht)

Excuses dat ik eerder niet bereikbaar was om vragen telefonisch te beantwoorden. Alles werkt erg goed.