Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Arjan Jonker - Jonker Communications

Wow, wat een service en hulp! Alle medewerkers zijn behulpzaam en denken echt met je mee. Alle informatie is duidelijk, helder en eerlijk. Blij om 'verbonden' te zijn. :-))

Ferdi Lammers - FlipMedia

Alles is heel duidelijk. Gebruiksgemak online is zeker een pluspunt!

Dick Bon Motorstroom BV

Super gedaan!, ik was volledig verdwaald in telefonieland, en jullie hebben enorm geholpen, ook medewerker, 10 punten + 1 kauwgombal! (site mag iets gemakkelijker, durf het haast niet te zeggen....)

Rob - Koffiezz

Zeer klantvriendelijk top!

LaLieFra XL

Superhandige door verbind service voor een goede prijs. Sterk is verbonden Bv in het communiceren.

Mandy Het KLEIN Toneel

Zeer tevreden over snelheid levering en service!

Sophie Blaauw ZORG & ZO BURO

Iwan for president!

Mario Hoogerheijde GlindMedia

Alles was snel en prima geregeld, ondanks dat we het snel draaiend hadden, bleek er toch een puntje wat niet helemaal goed werkte, dit gecommuniceerd, en was door Verbonden zelf snel opgelost. We... Alles was snel en prima geregeld, ondanks dat we het snel draaiend hadden, bleek er toch een puntje wat niet helemaal goed werkte, dit gecommuniceerd, en was door Verbonden zelf snel opgelost. We hadden zelf een instelling verkeerd staan. Maar door de snelle inzet van verbonden was dit probleem binnen No-Time van de kaart. Zeer goede service, het aanbevelen waard.

Marit Schollen van De Kleine Drempel

Onze eerste factuur klopte niet, hier ben ik goed bij geholpen en het probleem was snel opgelost.

Ingrid Beens Hoomer

Ontzettend tevreden. Snelle reactie, zeer klantgericht en klantvriendelijk. Ik zal Verbonden zeker aanraden aan mijn netwerk.