Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Ariyanna mode

De helpdesk is super en zo hoort het te zijn. Top een dikke 10.

Nino de Jager (Into the Cycle)

Verbonden maakt het voor ons mogelijk om op één algemeen nummer al onze klanten te woord te staan. Wij zijn bereikbaar op een landelijk nummer wat klanten vertrouwen geeft in onze webwinkel. Met de... Verbonden maakt het voor ons mogelijk om op één algemeen nummer al onze klanten te woord te staan. Wij zijn bereikbaar op een landelijk nummer wat klanten vertrouwen geeft in onze webwinkel. Met de goede service van Verbonden was ons nummer binnen enkele minuten in de lucht.

Raymond Hewitt van Appzmaker

Feedback voor Verbonden: een eigen GUI zou makkelijker zijn dan het gebruiken van Zoiper denk ik.

Bianca van Moves Marketing

Helder, simpel en geen verborgen kleine lettertjes, regeltjes of andere ongewenste verrassingen.

Guido van Brero (No Bullshit)

Prettig bedrijf om mee samen te werken. Tot nu to ook een goeie back office ondersteuning gehad.

W.S. Folmer - Boot! Haarlem

Keurige service met een goed product

Stijn van merendonk (Academie voor motivatie en gedragsverandering)

Goed opgepakt en ons uitstekend verder geholpen om professioneel bereikbaar te zijn.

Eugenie Verhaar (Kwaliteit en ICT)

Ik ben blij met verbonden.nl. De software is erg makkelijk en alles werkt direct.

Iris van Grieken (inkoopGroep Nederland)

Prima service!! Snelle reactie op mail. Ondanks dat veel digitaal gaat, toch blij met persoonlijk contact.

Erwin Romkes (Flex Internet Solutions)

Alles is duidelijk, beheerspaneel ook! Prima!