Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
9.8/10
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Peter Mik (BVAdvies BV)

Staat professioneler dan een 06 nummer !

Paul Sprokkreeff - EenvoudPc

Goede uitleg over het systeem, communicatie prettig met de medewerkers!

Tim Gerding - Vitaen

Geen opmerkingen. Tevreden!

Esther Brinks - Prio Bedrijfsrecherche BV

Ik maak nog maar kort gebruik van jullie dienst en ben zeer tevreden. Ik heb nog weinig contact met medewerkers gehad, dus daar kan ik niet echt een oordeel over geven, maar ik verwacht dat zij... Ik maak nog maar kort gebruik van jullie dienst en ben zeer tevreden. Ik heb nog weinig contact met medewerkers gehad, dus daar kan ik niet echt een oordeel over geven, maar ik verwacht dat zij keurig hun werk doen. Jullie website is overzichtelijk en het is prettig om precies te weten wie er gebeld heeft en hoe lang.

Yvette Staal - Fruitkracht

Top!

EurekaRecht

Graag de oude review verwijderen en deze nieuwe review gebruiken

Anita - Adviesengesprek.nl

Jullie zijn top! een voorbeeld van hoe je met klanten om moet gaan. Alles werkt binnen tien minuten en bij vragen ben ik altijd zeer goed geholpen.

Amir Fahimnia - Faktor 22

Een goed bedrijf om mee samen te werken.

Ingrid - Krakeling Communicatie

Ziet er prima uit, instellen is overzichtelijk. Nu nog kijken hoe het in de praktijk voor ons gaat werken.

Norifenz Design / Emezzu handbag hardware

Hoe blij ik ben ? Aangezien we nog niet online zijn met onze webwinkel kan ik nog niet een objectief oordeel geven. Tot nu toe alleen maar prettige ervaringen, vanaf het moment van aanvraag tot... Hoe blij ik ben ? Aangezien we nog niet online zijn met onze webwinkel kan ik nog niet een objectief oordeel geven. Tot nu toe alleen maar prettige ervaringen, vanaf het moment van aanvraag tot installatie en de ontvangst van de eerste factuur is alles prima verlopen.
Groet
Alex