Zou je ons aanraden aan vrienden en/of kennissen?
Hoe is het contact met onze medewerker(s)?
9.8/10
Hoe blij ben je met de telefonie van Verbonden?

Paul Buitink - Full Reserve

Hele goede ervaring met Iwan. Met geduld en professie heeft hij me geholpen bij configuratie, ook met Zoiper.

Willem Peters - BuroJIJ

Duidelijke en heldere Mijn Verbonden-omgeving.

Pim (Electrostunt)

Na veel oriënteren gekozen voor Verbonden, al vanaf het begin kreeg ik een helder advies en geen vraag was teveel. Ook na de aansluiting was niks te veel gevraagd. Altijd een snelle reactie,... Na veel oriënteren gekozen voor Verbonden, al vanaf het begin kreeg ik een helder advies en geen vraag was teveel. Ook na de aansluiting was niks te veel gevraagd. Altijd een snelle reactie, hierdoor is alles altijd helder en werkt alles perfect.

Dakbeheer Kieskeurig

Goede service en makkelijk in contact te komen. Top!

Rick op het Veld (BR shop)

Jullie bieden de ideale oplossing voor ons.

Gijs Nyst (H2H Aviation)

Ga zo door!

Niels Koster van Boost Ontwerp

Alles is tot nu toe top. Het enige minpunt was het aansluiten van de telefoon. Hierbij moest via het ip-adres van alles ingesteld worden en daar was geen handleiding voor bijgevoegd. Via google is... Alles is tot nu toe top. Het enige minpunt was het aansluiten van de telefoon. Hierbij moest via het ip-adres van alles ingesteld worden en daar was geen handleiding voor bijgevoegd. Via google is alles opgelost maar minder technisch ingestelde mensen zullen hier niet uit gaan komen.

Stefan Mutsaars (Gads4kids)

Goed !!

Niels spiekhout - Woonrelax

Werkt prima!

Benjamin van Rossum (Action This Day)

Ga vooral zo door. Goede dienst en dienstverlening. We zijn nog maar net een maand klant, dus misschien goed om over een jaar nog een beoordeling te doen.