Roels-Jansen

Deden hun werk goed en snel

Beste heer Jansen,
Beste heer Jansen,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat uw installatie snel is voldaan met uiterst kwaliteit! We wensen u veel plezier met uw installatie en veel zonuren tegemoet!

B. Kurt

Zeer goed geholpen en afspraken nagekomen!

Beste heer Kurt,
Beste heer Kurt,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat de afspraken correct zijn nagekomen en uw tevreden bent met uw installatie! We wensen u verder veel plezier met uw installatie en veel zonuren tegemoet!

Richard Malais

Goede service, vlotte plaatsing.

Beste heer Malais,
Beste heer Malais,
Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met uw installatie. We wensen u veel plezier met uw installatie en veel zonuren tegemoet!

Jos coolegem

Jammer dat in de voorschou er 7 panelen werden ingemeten, in de praktijk vertelde de monteur dat er maar 5 geplaatst konden worden, er werd ook geen andere optie geopperd.

Beste heer Coolegem,
Beste heer Coolegem,
Onze excuses voor het ongemak tijdens het schouwproces. Bedankt voor uw feedback en we hebben stappen ondernomen om onze processen te verbeteren. We zullen dit meenemen voor verdere ontwikkeling in ons schouwproces.

Freek

Beste Freek,
Bedankt voor uw mooie beoordeling. We wensen u veel plezier met uw installatie en wensen u veel zonuren tegemoet!

Peter Jones

Top!! Duidelijke communicatie, heldere offerte, flexibel, komen afspreken na en netjes geïnstalleerd. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Beste heer Jones,
Beste heer Jones,
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze diensten. We wensen u veel plezier met uw installatie en veel zonuren tegemoet!

EHG Slegers

In Oktober 2022 1e afspraak, die werd afgezegd, vanwege zieke werkploeg, 2e afspraak hebben we zelf afgezegd, om dat dakdekkers een dakraam kapot gemaakt hadden, en er eerst nieuwe dakramen... In Oktober 2022 1e afspraak, die werd afgezegd, vanwege zieke werkploeg, 2e afspraak hebben we zelf afgezegd, om dat dakdekkers een dakraam kapot gemaakt hadden, en er eerst nieuwe dakramen geplaatst moesten worden. De 3e afspraak in december ging de werkploeg om 12 uur naar huis, na het plaatsen van 8 haken, omdat er 2 dakpannen niet goed lagen. Bij de 4e afspraak in januari 2023 werden alleen aan de voorkant 6 panelen geplaatst, en bij gebrek aan profielen moesten ze middags ook naar huis, De 5e afspraak was afgelopen 8 Mei en toen is alles afgemaakt en opgeleverd.
Dus we hebben 3 ploegen gehad, en het heeft een half jaar geduurd, zou u Veranderstroom in dit geval aanbevelen bij vrienden en kennissen?

Beste heer Slegers,
Beste heer Slegers,
Onze excuses voor de vertragingen en ongemakken die u heeft ervaren tijdens het installatieproces. We waarderen uw feedback en hebben stappen ondernomen om onze processen te verbeteren.
We zijn blij te horen dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u nog verdere vragen hebben neem dan alstublieft contact met ons op.
Bedankt voor uw feedback en we nemen uw opmerkingen ter harte.

Lars

Goed bedrijf, fijne service

Beste heer Van Leeuwen,
Bedankt voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat u tevreden bent met onze service.

Claudia van Kesteren

Vriendelijke medewerkers en erg meedenkend. Heldere offerte en snelle plaatsing.

Beste mevrouw Van Kesteren,
Beste mevrouw Van Kesteren,
Dank voor uw positieve review! We zijn blij met uw vriendelijke opmerkingen over onze medewerkers. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we stellen uw feedback zeer zeker op prijs.

Ruud Sijtsema

Vanaf aanvraag eerste informatie plus het vervolg van tussenstappen èn de daadwerkelijk realisering, zijn de
communicaties bijzonder vlot geweest. Totale conclusie: aanbevelenswaardig.

Beste heer Sijtsema,
Dank u voor uw positieve review! We zijn blij dat de communicatie vlot is verlopen. Bedankt voor uw aanbeveling.