Robert van der Heijden

Denken goed mee en panelen waren zo gelegd!

Patrick Pekx

Niet doen. komen hun afspraken niet na.

Patricia

Door veel gedoe bij een andere bedrijf voor zonnepanelen( waar we al een jaar aan het wachten waren op de installatie) terecht gekomen bij veranderstroom. Ze hebben ons goed geholpen er was fijne,... Door veel gedoe bij een andere bedrijf voor zonnepanelen( waar we al een jaar aan het wachten waren op de installatie) terecht gekomen bij veranderstroom. Ze hebben ons goed geholpen er was fijne, goede en snelle communicatie en verder handelen ze snel!

Heijsteeg

Perfect netjes gewerkt snel en goed alles in een ochtend alles gedaan en ook de app ingesteld voor mij. Een klasse bedrijf

Erwin

Top goede afspraken,fijne monteurs en een fijn contact persoon

Elly

1e contact was oke.
Afspraak met installateur gemaakt, reminder over de afspraak gehad, maar meneer komt niet opdagen. Ook geen enkele communicatie hierover.
Mijn man heeft hiervoo...
1e contact was oke.
Mijn man heeft hiervoo speciaal een halve vrije dag opgenomen.
GrrrršŸ˜

Daan Boekee

Goed tot vrij goed

Maurice Goedhart

Goede communicatie, vriendelijke en kundige medewerkers

Hazenoot

Bij de verkoop gaat alles prima maar uit verdere afhandeling blijkt dat zij alleen maar tussenpersoon zijn. Lange wachttijden aan de telefoon en slecht iee n het nakomen van afspraken. Niet... Bij de verkoop gaat alles prima maar uit verdere afhandeling blijkt dat zij alleen maar tussenpersoon zijn. Lange wachttijden aan de telefoon en slecht iee n het nakomen van afspraken. Niet teruggebeld worden. Firma die ze plaatst is niet te bereiken. Bij mij ging de installateur 3 weken na plaatsing failliet en ga zo maar door.