EHG Slegers

In Oktober 2022 1e afspraak, die werd afgezegd, vanwege zieke werkploeg, 2e afspraak hebben we zelf afgezegd, om dat dakdekkers een dakraam kapot gemaakt hadden, en er eerst nieuwe dakramen geplaatst moesten worden. De 3e afspraak in december ging de werkploeg om 12 uur naar huis, na het plaatsen van 8 haken, omdat er 2 dakpannen niet goed lagen. Bij de 4e afspraak in januari 2023 werden alleen aan de voorkant 6 panelen geplaatst, en bij gebrek aan profielen moesten ze middags ook naar huis, De 5e afspraak was afgelopen 8 Mei en toen is alles afgemaakt en opgeleverd.
Dus we hebben 3 ploegen gehad, en het heeft een half jaar geduurd, zou u Veranderstroom in dit geval aanbevelen bij vrienden en kennissen?

Reactie Veranderstroom:

Beste heer Slegers,
Onze excuses voor de vertragingen en ongemakken die u heeft ervaren tijdens het installatieproces. We waarderen uw feedback en hebben stappen ondernomen om onze processen te verbeteren.
We zijn blij te horen dat uiteindelijk alles naar tevredenheid is opgeleverd. Mocht u nog verdere vragen hebben neem dan alstublieft contact met ons op.
Bedankt voor uw feedback en we nemen uw opmerkingen ter harte.
Met zonnige groet,
Team Veranderstroom

Score voor Veranderstroom: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Zonnepanelen 12x