B.H. Blankespoor

Communicatie gaat heel moeilijk, ook met de installerende partij

Dengerink

Zeer netjes en vakkundig te werk gegaan en ook de communicatie verliep zeer goed

Wind

De installateur zou nog langskomen om de app op mijn telefoon aan te brengen.De afspraak was dat hij toch vaak in de buurt van Koog a.d. Zaan zou zijn. Helaas tot nu niet gezien.
Of ik het...
Of ik het bedrijf zal aanbevelen? Wat denkt Gij?

Defny de leeuw

Vakmannen echt een aanrader!

Daniël

Van het eerste gesprek aan de telefoon tot de installateurs aan toe waren het zeer professionele mensen.
Ze gaven netjes hun advies en konden vragen ook onderbouwend beantwoorden.
Alles...
Ze gaven netjes hun advies en konden vragen ook onderbouwend beantwoorden.
Alles netjes achtergelaten en nu 1 maand later werkt alles nog naar behoren.

Niels Drillenburg

Prima contact

Brink

Gewoon top. Vriendelijke en vakkundige personen.

Mark Soeters

Alles super netjes geregeld. De afspraken zijn goed nagekomen. De leggers waren op tijd, en zeer vriendelijk. De elektricien die er bij was had er duidelijk verstand van. Deze heeft de meterkast zo... Alles super netjes geregeld. De afspraken zijn goed nagekomen. De leggers waren op tijd, en zeer vriendelijk. De elektricien die er bij was had er duidelijk verstand van. Deze heeft de meterkast zo aangepast dat alles super netjes weggewerkt is. De app werkte direct. Na 2 dagen installatie gegevens van gekregen.
En de panelen hebben nu al in een week tijd flink wat stroom opgeleverd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik over dit hele traject zeer tevreden ben.

HJB

Het voortraject is prima en naar tevredenheid verlopen. De plaatsing ging moeizamer en heeft uiteindelijk ruim twee maanden langer geduurd dan gepland. Eerst waren de monteurs ziek, toen lag er... Het voortraject is prima en naar tevredenheid verlopen. De plaatsing ging moeizamer en heeft uiteindelijk ruim twee maanden langer geduurd dan gepland. Eerst waren de monteurs ziek, toen lag er sneeuw op het dak en moesten we vervolgens 6 weken wachten, daarna bleek een contract opgezegd en moesten we opnieuw ingepland worden. Nu liggen de panelen er en is het installeren naar netjes gedaan.

Claud Nijmegen

Top, vriendelijk, komen afspraken na.