Wilma

Heel vriendelijk personeel ! ze hebben alles netjes achtergelaten. Complimenten

Wever

Steeds goede contacten gehad met Veranderstroom,telefonisch, per mail en met het installatieteam(s). Alles is perfect geregeld.Het zijn mensen van het installatieteam en geen robots.Gelachen moet... Steeds goede contacten gehad met Veranderstroom,telefonisch, per mail en met het installatieteam(s). Alles is perfect geregeld.Het zijn mensen van het installatieteam en geen robots.Gelachen moet er ook kunnen worden . 1 monteur heeft zelf een slaapkamer bij mij, bij Veranderstroom locatie Hengelo(ov). Lukas.

Hofstede

Communicatie met Veranderstroom verliep heel goed, alles is goed georganiseerd en we werden goed op de hoogte gehouden. Verder werd er snel gereageerd op mijn mails. Daarnaast waren de installateurs... Communicatie met Veranderstroom verliep heel goed, alles is goed georganiseerd en we werden goed op de hoogte gehouden. Verder werd er snel gereageerd op mijn mails. Daarnaast waren de installateurs heel vakkundig en hebben goed werk geleverd, erg blij mee.

Herman Brinkhorst

Verbazingwekkend goede communicatie

Piotr K.

Verkoop afdeling prima ik was goed geadviseerd. Montage erg slecht...

JH

Prettige partij en prima oplevering.

Paul Krouwels

Prima ervaring, komen afspraken na.

Jacqueline

Zeer professioneel bedrijf, overzichtelijk in het hele proces, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke betrokken medewerkers. De zonnepanelen liggen nu een paar weken op ons dak en wij zijn... Zeer professioneel bedrijf, overzichtelijk in het hele proces, goede prijs/kwaliteit verhouding en vriendelijke betrokken medewerkers. De zonnepanelen liggen nu een paar weken op ons dak en wij zijn heel tevreden.

Rob Daub

Uitstekende communicatie, goede installateurs, die bovendien erg netjes werken. Top.