Ivar Vernooij

Vandaag zijn de zonnepanelen geplaatst door Veranderstroom en ik ben hier zeer over te spreken. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Daarnaast hebben ze erg netjes gewerkt en denken ze mee... Vandaag zijn de zonnepanelen geplaatst door Veranderstroom en ik ben hier zeer over te spreken. Het personeel is vriendelijk en professioneel. Daarnaast hebben ze erg netjes gewerkt en denken ze mee voor de beste oplossing. Ik zou dit bedrijf dan ook zeker aanraden.

l.a.a. van den Berk

Zeer goed, zowel vooraf bij het het uitbrengen van de offerte en de uitleg. Ook het installeren ging uitstekend,uitstekende medewerkers zowel voor het plaatsen van de zonnepanelen als het... Zeer goed, zowel vooraf bij het het uitbrengen van de offerte en de uitleg. Ook het installeren ging uitstekend,uitstekende medewerkers zowel voor het plaatsen van de zonnepanelen als het installeren van de meterkast

Dennis Kieboom

Coen van verkoop nam de tijd om mijn situatie te begrijpen, daar het aanbod op aan te passen en heeft de vragen die ik tijdens het proces had boven gemiddeld goed en prettig beantwoord. Erg fijn! Coen van verkoop nam de tijd om mijn situatie te begrijpen, daar het aanbod op aan te passen en heeft de vragen die ik tijdens het proces had boven gemiddeld goed en prettig beantwoord. Erg fijn!
Tijdens de uitvoering was er een onvoorziene situatie die goed is opgelost zonder extra kosten voor mij.
Na de oplevering belde Lisa om te checken of alle puntjes op de i stonden.

Kortom, ik geniet nu van “gratis” stroom en kijk terug op een fijne samenwerking met Veranderstroom. Fijne zomer!

Rein Bergsma

Professionele installatie, planning en werkvoorbereiding was helaas minder goed.

Paul Op den Brouw

Tevreden

Han Schiebaan

Doen ze toch maar goed!

Freman

Zoals je hoopt dat de installatie zal zijn!