Wouter

Ik werd in de ochtend gebeld over het tijdstip waarop de monteurs zouden arriveren. Zij waren keurig op tijd en gingen met z’n tweeën dIrect aan de slag. De schouw bleek niet helemaal correct te... Ik werd in de ochtend gebeld over het tijdstip waarop de monteurs zouden arriveren. Zij waren keurig op tijd en gingen met z’n tweeën dIrect aan de slag. De schouw bleek niet helemaal correct te zijn uitgevoerd zodat terplekke een aanpassing op de doorvoerleidingen moest worden aangebracht. Dat kon in goed overleg en naar mijn tevredenheid worden uitgevoerd. Het legplan van de zonnepanelen werd ook iets gewijzigd met het oog op een hogere opbrengst. Bij oplevering wekten de eerste panelen al stroom op, was de meterkast netjes uitgebreid met een extra groep, kreeg ik een foto te zien van de geïnstalleerde panelen en was de rommel keurig opgeruimd. Ik ben er erg blij mee, met complimenten voor het deskundige, hardwerkende en behulpzame team van Solar Dreams.

Guido de Regt

Erg goed. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Bellen altijd direct terug en beantwoorden vragen. Zonnepanelen keurig gelegd, precies zoals in gedachten en bedrading keurig weggewerkt.

particulier

De monteurs werken goed ,alleen jammer dat de levertijd zo lang duurde omdat het materiaal niet geleverd werd

AAAM v d Heuvel

Erg vriendelijk correct verzorgd..op tijd op de hoogte gesteld i.v.m leveren.

Aslan Agdere

Communicatie is goed geregeld bij Veranderstroom

Na 1e offerte 2 dagen voor plaatsing is ons afspraak afgezegd
Toch doorgegaan met Veranderstroom en
2e offerte is opgesteld...
Communicatie is goed geregeld bij Veranderstroom

Na 1e offerte 2 dagen voor plaatsing is ons afspraak afgezegd
Toch doorgegaan met Veranderstroom en
2e offerte is opgesteld
Een ander opstelling en beter paneel iets meer vermogen per stuk

De beloofde zonnepanelen is op het dak geplaatst

Enige minpunt is:
Dat de boven en onderkant van de zonnepanelen op de rij eronder en erboven elkaar raken

Word naar de best mogelijke oplossing gezocht door het bedrijf
Uiteindelijk toch tevreden !

Arjen Roelfsema

Heel goed!

Rene van Zutphen

Zonnepanelen na offerte en schouw binnen twee weken geïnstalleerd door vakkundig personeel dat met je meedenkt in oplossingen.

Bert Kiekens

Wat ik nou niet begrijp dat een monteur de draden verbreekt en dat de kosten om deze laten vervangen door de klant moet woerden betaalt

Ronald Dijkstra

Coen van Verander Stroom heeft mij heel goed geholpen met het advies.
Ten alle tijden kon ik met vragen bij hem terecht.
Bij Veranderstroom werken vriendelijke mensen.
Toch nadat de...
Coen van Verander Stroom heeft mij heel goed geholpen met het advies.
Ten alle tijden kon ik met vragen bij hem terecht.
Bij Veranderstroom werken vriendelijke mensen.
Toch nadat de zonnepanelen geïnstalleerd werd kreeg ik te maken met de backoffice.
Deze vindt ik ronduit slecht.
Verkopen is het gemakkelijke deel.
Aftersales het moeilijkste.
Wat ik voornamelijk heel erg vind, is dat hierdoor alle goede zorgen en communicatie door sales teniet gedaan wordt.

Raymon Hazenoot

Niet tevreden