Peter Janssen

Zeer vriendelijk aan de telefoon. De mensen die over de vloer kwamen zeer bekwaam en aardig. Al onze vragen werden uitgebreid beantwoord. We konden in alle rust nadenken zonder dat we iedere x... Zeer vriendelijk aan de telefoon. De mensen die over de vloer kwamen zeer bekwaam en aardig. Al onze vragen werden uitgebreid beantwoord. We konden in alle rust nadenken zonder dat we iedere x werden gebeld ( anderen deden dat wel) We hebben het als zeer prettig en gezellig ervaren.

M. Ahajjam

Ik heb een zeer goede ervaring met Veranderstroom. Telefoontjes worden altijd snel aangenomen en medewerkers zijn zeer vakbekwaam en behulpzaam, denken met me mee. Ik werd op tijd geïnformeerd over... Ik heb een zeer goede ervaring met Veranderstroom. Telefoontjes worden altijd snel aangenomen en medewerkers zijn zeer vakbekwaam en behulpzaam, denken met me mee. Ik werd op tijd geïnformeerd over de installatie en de monteurs waren zeer klantvriendelijk. Panelen zijn perfect gelegd. Alles werkt prima. Mooi en goed geregeld door Veranderstroom!!

Heijsteeg

We hebben nu 4 maanden zonnepanelen en zijn tevreden

Jiske

Snelle service, reageert snel op vragen via email.

Hans Harms

Een goede voorlichting en advies,het werk is netjes uitgevoerd

Alexander Schipper

Zeer fijn contact en proffesionele mannen die de installatie deden.

Niek Ronde

Duidelijke communicatie, afspraken nakomen, vriendelijke medewerkers

Alexander Arends

Duidelijke en aangename communicatie

Jeroen van den Berg

Helemaal top!

H.Abbing-Brugmans

Zeer vriendelijk medewerkers en keurige installateurs