Kozlowski

In eerste instantie heel erg op verkoop gericht. Belden je snel terug, bleven druk uitoefenen en achteraf toch maar de betere offerte van de concurrent kopiëren.
Prima, ben tevreden over het...
Prima, ben tevreden over het resultaat. Uiteindelijk toch gekregen wat ik wilde, veel betere kwaliteit panelen. Kortom, ben blij dat door de druk de knoop toch goed doorgehakt is.

Chris

Snel, netjes, heldere communicatie en ze komen hun afspraken na. In mijn geval is er goed meegedacht in mijn wens voor opslag zodat het rendement nog hoger wordt en het systeem niet alleen terug kan... Snel, netjes, heldere communicatie en ze komen hun afspraken na. In mijn geval is er goed meegedacht in mijn wens voor opslag zodat het rendement nog hoger wordt en het systeem niet alleen terug kan leveren maar ook "off grid" werkt als de zon al onder is gegaan.

Koster

Zeer goed en vriendelijk geholpen.

Peter Jacobs

Snel, accuraat, goede voormeldingen zonder meer prima service en afspraken nakomen, kan mijzelf geen beter bedrijf voorstellen.
Wij zijn helemaal blij en niet onbelangrijk klein stapje voor...
Wij zijn helemaal blij en niet onbelangrijk klein stapje voor milieu en betere wereld.?

Carl

Een heldere uitleg over zonnepanelen en daarbij een goed technisch advies. Na opdracht snelle actie vanuit Veranderstroom. Panelen netjes gemonteerd en aangesloten door vakkundige monteurs. Erg... Een heldere uitleg over zonnepanelen en daarbij een goed technisch advies. Na opdracht snelle actie vanuit Veranderstroom. Panelen netjes gemonteerd en aangesloten door vakkundige monteurs. Erg tevreden.

Jerry DaSilva

Zeer tevreden en professioneel geen onzin maar alles perfect geregeld.

M kouwenberg

Komen afspraken na en hebben alles keurig aangelegd.

Cor van Hoof

Prima en netjes

Arjan Kaashoek

Wij zijn helemaal tevreden! Zeer snelle reactie tijd op je vragen. Snel terugbellen als men even in gesprek is. No-nonse verhaal en een scherpe prijs. Heldere uitleg en communicatie. De schouw was... Wij zijn helemaal tevreden! Zeer snelle reactie tijd op je vragen. Snel terugbellen als men even in gesprek is. No-nonse verhaal en een scherpe prijs. Heldere uitleg en communicatie. De schouw was zeer snel en 2 weken later lagen de panelen er. Alles netjes achtergelaten en volgens plan geleverd.