Jan Jaap

Prettige en vlotte samenwerking om mijn Algemene Voorwaarden op de gewenste manier op te laten stellen.

Flexibel: de eerste versie was erg uitgebreid, terwijl ik liever een korte versie voor ogen had. Dit was ook mogelijk en dezelfde dag ontvang ik nog een kortere versie.

Prima en kundig bedrijf. Komt deskundig over.

Verstand van zaken en korte levertijd.

Er zit een goede flow in de werkzaamheden. Snel reageren op e-mailtjes en een goede follow-up zorgen voor tevredenheid.

reactiesnelheid, informatievoorziening, follow-up

Opstellen en aanpassen overeenkomst

Werkt snel en accuraat bij vragen over overeenkomsten.

Moneybox administraties

Mijn ervaring met VeiligDoen is uit uiterst prettig.
Ze hebben onze algemene voorwaarden opgesteld en wat ik prettig vond dat ze heel snel waren in het opstellen daarvan.
Ook de uitleg...
Mijn ervaring met VeiligDoen is uit uiterst prettig.
Ook de uitleg m.b.t. de voorwaarden was zeer helder en professioneel.

snelle afhandeling, goede prijs, vragen werden duidelijk beantwoord.

Verkerk Webdesign en Services

Was een hele positieve ervaring om mijn Algemene Voorwaarden door VeilgDoen op te laten stellen

Snel en flexibel met maatwerk.

Mijn ervaringen zijn positief. Ik heb mijn Algemene voorwaarden laten opmaken en bij wijzigingen van de wet of anderszins wordt ik erop geattendeerd dat mijn voorwaarden aangepast moeten worden. Erg... Mijn ervaringen zijn positief. Ik heb mijn Algemene voorwaarden laten opmaken en bij wijzigingen van de wet of anderszins wordt ik erop geattendeerd dat mijn voorwaarden aangepast moeten worden. Erg handig en goed service.

Direct contact, professioneel en vlotte service

benkundig in bouwzaken

Algemene voorwaarden worden nog steeds toegepast

correcte behandeling

Wilma Plaisier

Goede ervaring. Zeer blij met mijn algemene voorwaarden.

Nadat mw. Ronhaar mijn algemene voorwaarden had gecontroleerd en aangepast/aangevuld kwam ik erachter dat ik nog iets was vergeten. Het was erg fijn dat mw. Ronhaar voor een 2e keer haar kritische... Nadat mw. Ronhaar mijn algemene voorwaarden had gecontroleerd en aangepast/aangevuld kwam ik erachter dat ik nog iets was vergeten. Het was erg fijn dat mw. Ronhaar voor een 2e keer haar kritische blik heeft geworpen op de algemene voorwaarden en ze nogmaals heeft aangevuld.

Marcel van Rijn

Snelle reactie op vragen en aanpassingen, Snel een complete algemene voorwaarden voor het bedrijf

Snel
Goedkoop