Prettige samenwerking

heldere communicatie

Voordelig Hongarije

Vriendelijk personeel dat meteen de aanpassingen doet die nodig zijn om de documenten in orde te maken.

- Snelle reactie
- Goede kwaliteit
- Niet duur in vergelijking met anderen

Julia heeft mij uitstekend geholpen.

Ik ben zeer te spreken over VeiligDoen. In een korte doorlooptijd heb ik mijn algemene voorwaarden op orde.

Heb geen vergelijking met andere partijen, maar de afhandeling van feedback verloopt zeer snel.

Na aanvraag had ik binnen 2 dagen een eerste versie. In een telefonisch gesprek met degene die ze opgesteld had, werden mijn vragen correct beantwoord. Een nieuwe versie werd snel opgestuurd ! De... Na aanvraag had ik binnen 2 dagen een eerste versie. In een telefonisch gesprek met degene die ze opgesteld had, werden mijn vragen correct beantwoord. Een nieuwe versie werd snel opgestuurd ! De eindversie kwam op deze manier snel tot stand, waarbij ik steeds in de gelegenheid was vragen te stellen of zaken nog net iets anders te willen hebben.

Goede communicatie.

Studio ROB

Makkelijk, snel en een compleet product!

Rechtstreeks contact via e-mail en een online-vragenlijst met heldere toelichting.

Anderz Management

Prima service!

VeiligDoen biedt een vlotte en klantgerichte afhandeling. Binnen enkele dagen had in mijn algemene voorwaarden in huis. Passend bij mij en mijn werkzaamheden.

+ prijs - prestatie

+ klantgericht

+ snel en deskundig

Affect-it

Mijn ervaring met VeilligDoen is zeer positief, De communicatie verliep soepel en men reageerde snel op al mijn vragen.

Julia gaf keurig aan wegens ziekte later te reageren dan gebruikelijk, ze gaf mij zelfs de mogelijkheid om het door een collega uit te laten voeren. Prima service vind ik.

Goed geholpen

Openstaand voor feedback en snelle verwerking

Ik heb onlangs algemene voorwaarden laten opstellen door VeiligDoen. Een prettig, snel en transparant proces. Ik heb me wel verbaasd over het aantal taal- en tikfouten in de conceptversies, had ik... Ik heb onlangs algemene voorwaarden laten opstellen door VeiligDoen. Een prettig, snel en transparant proces. Ik heb me wel verbaasd over het aantal taal- en tikfouten in de conceptversies, had ik van juristen niet verwacht... Ik zou het een pre vinden als VeiligDoen teksten zou ontwikkelen die vriendelijker leesbaar (minder streng en stoffig) zijn.
In elk geval heb ik nu een mooie, complete en correcte tekst in bezit, een prettig idee dat mijn voorwaarden nu geregeld zijn!

snelheid, inlevingsvermogen, meedenken