Binnen enkele dagen had ik een eerste opzet voor algemene voorwaarden. Door de specifieke branche waarin ik werk, waren er nog wel wat aanpassingen nodig, maar dit werd probleemloos opgelost. Ook de... Binnen enkele dagen had ik een eerste opzet voor algemene voorwaarden. Door de specifieke branche waarin ik werk, waren er nog wel wat aanpassingen nodig, maar dit werd probleemloos opgelost. Ook de Engelse vertaling van de voorwaarden was snel en goed geregeld.

Fijne samenwerking, laagdrempelige communicatie en snelle service.

Apollo Service Handelsonderneming BV

Een heel prettige en snelle afhandeling van de gevraagde en gewenste producten.
Hoe makkelijk kan het zijn, alles online geregeld, ik ben er blij mee.

Een sterk punt: Ik kreeg een update aangeboden, omdat de regelgeving veranderde, dat is meedenken!

Freelance Bouwkundig Calculator

Freelance Bouwkundig Calculator

Vanaf het eerste moment van het checken of je algemene voorwaarden moet hanteren tot het laatste gesprek van wat er is gewijzigd en toegevoegd in je algemene voorwaarden een zeer fijn en duidelijk contact. Veilig gevoel en lage kosten.

Korte lijnen,
Persoonlijke aandacht,
Snelle afwikkeling van zaken.
Lage kosten

B² Bijles Op Maat

Goede service, veel aandacht voor de specifieke eisen en wensen. Een aanrader.

Veel aandacht voor specifieke eisen en wensen. Goede terugkoppeling.

IVA creditmanagement

11-11-2014 ben ik gestart met IVA creditmanagement. Ik had algemene leverings- en betalingsvoorwaarden nodig en omdat ik zelf niet alle in en outs wist had ik VeiligDoen ingeschakeld. Zij hadden... 11-11-2014 ben ik gestart met IVA creditmanagement. Ik had algemene leverings- en betalingsvoorwaarden nodig en omdat ik zelf niet alle in en outs wist had ik VeiligDoen ingeschakeld. Zij hadden dit voor mij binnen de afgesproken termijn geregeld en ik ben met het resultaat bijzonder tevreden.

Vakmanschap, het nakomen van afspraken en een uitstekende after-sales.

Sandra Boon - Boon Webdesign

De algemene voorwaarden werden erg snel geleverd en er werd vrij snel gereageerd op mijn vragen en opmerkingen. De algemene voorwaarden zien er goed uit en zijn duidelijk verwoord. Aanrader!

snelle levering, goede support

ikbengeorganiseerd

Ik heb algemene voorwaarden voor mijn bedrijf ikbengeorganiseerd samengesteld en op juridische houdbaarheid laten controleren door VeiligDoen.

Goede feedback en de mogelijkheid tot nader vragen stellen aan de juristen van VeiligDoen.

Main Loop

Uitstekende service, snelle reacties, correct en snel verwerken van feedback.

Snelheid en prijs (met name van de bestelling via internet).

Lijnrecht Reclamemakers

De ervaring met VeiligDoen is zeer goed. Ze hebben voor ons een licentieovereenkomst en een 'service level agreement' (onderhoudsovereenkomst) opgesteld. Beide hadden we dezelfde week nodig.

Communicatie gaat vlot. Julia begreep de situatie goed en onze eigen wensen zijn ook in het document opgenomen.

Prima ervaring. Snel en goed geholpen.

Altijd snel reactie, en bereid mee te denken en nog aanpassingen te doen indien nodig. Super!