Duidelijke communiecatie

nee

JVUcalculatie

Zeer goed, vooral omdat je elke keer weer hetzelfde aanspreekpunt heb met je (eigen)contact van Veilig doen

elke keer weer hetzelfde aanspreekpunt met je (eigen) contact van Veilig doen, die leert je bedrijf kennen
en ik hoop mij voldoende informeren wat te doen voor een veilige onderneming

Augmented Designs

De vragenlijst was helder en mijn extra opmerkingen werden direct in de eerste concept versie opgenomen.

Snel en effectief!

Toegankelijk, bereid tot heldere uitleg van de dienstverlening, servicegericht, snel en zorgvuldig.

Communicatie

Wessel

Goede ervaring, ik ben last minute telefonisch zeer goed bijgestaan bij het reviewen van een overeenkomst

Er wordt snel geschakeld

Alexander

Prettige service, snelle afhandeling voor contracten.

Persoonlijk gesprek om bedrijf toe te lichten was handig.

Bart Dragtsma / aBMG

Efficiënt en gemakkelijk om de belangrijkste juridische 'basis' documenten te krijgen. Duidelijk proces, en aantrekkelijke prijzen. Tip: wil je tijdens het proces toch wat meer juridisch maatwerk om... Efficiënt en gemakkelijk om de belangrijkste juridische 'basis' documenten te krijgen. Duidelijk proces, en aantrekkelijke prijzen. Tip: wil je tijdens het proces toch wat meer juridisch maatwerk om het helemaal af te maken geef dit dan even aan bij desbetreffende jurist (is dus ook prima mogelijk).

Duidelijk proces om tot de benodigde documenten te komen. Zeker omdat het toch iets 'complex' is waar (de meesten van ons) je liever niet teveel bezig mee wil zijn maar je wel goed geregeld wil... Duidelijk proces om tot de benodigde documenten te komen. Zeker omdat het toch iets 'complex' is waar (de meesten van ons) je liever niet teveel bezig mee wil zijn maar je wel goed geregeld wil hebben..

Guido Kok

Na de aanvraag op de site kreeg ik binnen twee uur de bevestiging dat mijn opdracht in behandeling was genomen. De volgende dag ontving ik al een eerste conceptversie.
Leuk om te zien dat hun...
Leuk om te zien dat hun automatisering op basis van mijn vragen al een voor 95% nauwkeurige voorwaarden kon opstellen!
Hierna in drie rondes nog enkele vragen gesteld en aanpassingen gedaan. Ik ben erg enthousiast!

Medewerker was behulpzaam en competent.
In vergelijking met reguliere advocaten: Sneller, Beter en Goedkoper

Martin

Ik ben goed en snel geholpen door een vriendelijke medewerker

Er werd doorgevraagd naar de achtergrond van mijn bedrijf en diensten, dat voelde goed

Prima snel algemene voorwaarden op maat voor mijn bedrijf

Service op maat