Green Hat Holland

Prettige en soepele omgang. Doen wat ze zeggen.

Prettige en soepele omgang. Doen wat ze zeggen. Kosten erg schappelijk.

Phone Support

Mijn ervaring is zeer positief.
Mijn ervaring is zeer positief.
Via e-mails ontving ik de vraag of er behoefte is om algemene voorwaarden en arbeidsovereenkomsten m.b.t. AVG aan te passen. Deze zijn al eerder door VeiligDoen opgesteld. Documenten toesturen en alles wordt netjes geregeld zonder dat het veel tijd in beslag neemt om de documenten te voorzien van commentaar.

Dat je als ondernemer tijdig bericht ontvang over aanpassingen die mogelijk nodig zijn. En dat opdrachten snel en secuur worden uitgevoerd.

Uw butler op reis

Hele prettige ervaring: alles wordt duidelijk en geduldig uitgelegd, je hebt (in mijn geval) twee feedback rondes en ik had nog een paar aanvullende vragen en werd hiermee ook geholpen en voorzien... Hele prettige ervaring: alles wordt duidelijk en geduldig uitgelegd, je hebt (in mijn geval) twee feedback rondes en ik had nog een paar aanvullende vragen en werd hiermee ook geholpen en voorzien van advies. Helemaal top! Heel deskundig advies!

Duidelijkheid op de website over de diensten die ze bieden en uit welke 'pakketten' je kan kiezen.
Duidelijkheid wordt gegeven op alle vragen die je hebt tijdens het maken van de AV.

Snel en goed geholpen met het opstellen van mijn Algemene Voorwaarden en netjes aangepast aan mijn wensen.

Scherpe prijs

Verpleegkundige Ellen

Ik ben erg goed geholpen met het opstellen van de algemene voorwaarden voor mijn bedrijf.

Duidelijke communicatie, snelle reacties op de mail.

Fijne communicatie en snel

Snelheid, prijs

Robin

Mijn ervaring met VeiligDoen is erg positief. Als startende ondernemer komt er veel op je af en door middel van de uitgebreide vragenlijst heb ik nu in no-time professionele algemene voorwaarden in... Mijn ervaring met VeiligDoen is erg positief. Als startende ondernemer komt er veel op je af en door middel van de uitgebreide vragenlijst heb ik nu in no-time professionele algemene voorwaarden in mijn bezit.

De snelheid en kwaliteit van levering heeft mij positief verrast. Het contact verliep prettig.

HypnoseMentor

Al aantal jaren goede ervaringen, snelle afhandeling van werk

Zeer prettig.

Binnen korte tijdbestek een volwaardige document opgeleverd.

Christan Producties & Diensten | Christan Online

Algemene voorwaarden op maat laten maken en later laten aanpassen.

Bijzonder handig en niet duur!
Online een aantal vragen invullen en de algemene voorwaarden worden op maat voor je opgesteld.
Na een tijdje enkele aanpassingen laten aanbrengen wegens...
Bijzonder handig en niet duur!
Na een tijdje enkele aanpassingen laten aanbrengen wegens uitbreiding van de bedrijfsactiviteiten en ook dat was zo geregeld. TOP!