Bob Graat

Prima ervaring, snelle en duidelijk reacties op vragen en ook snelle afhandeling van ons verzoek.

Snelheid en heldere communicatie

Clear Academy B.V.

Mevrouw Hoekman heeft ons heel erg goed geholpen bij het opstellen van de Algemene Voorwaarden voor ons bedrijf.
Bijzonder prettig en sociaal, fijne samenwerking en deskundig.

Deskundigheid, op tijd, prettig in de omgang.

An Hoendervangers

Ik heb een hele goede ervaring gehad met VeiligDoen. Ik kreeg snelle reacties en goede ondersteuning.

Snelle respons, vriendelijk en goede service.

Snelle service en uitstekend en professioneel geholpen door Anne Hoekman!

Efficiënte en praktische werkwijze. Gerichte informatie.

Alexander

Makkelijk en snel, ze doen wat ze beloven

Goedkoop

Aron

Goed en snel geholpen met controle van een huurcontract voor een woning.

Hov bedr, Joost Hut

Ik heb mijn voorwaarden laten controleren . Het was zeer nodig gezien de vele aanpassingen en niet meer relevante stukken .
Zeer vlot het concept ontvangen en na de vragen hebben beantwoord...
Zeer vlot het concept ontvangen en na de vragen hebben beantwoord een dag later de definitieve versie .
Alles is weet up- to- date en goed geregeld. Bedankt Anne !

Ik beveel Veilig Doen aan.

Snelle feedback en terugkoppeling op de gevraagde dienst. Algemene voorwaarden waren snel geregeld.

De verschillende werkwijzen waaruit je kunt kiezen vond ik erg prettig.

echtTOIR

Ik ben ontzettend tevreden over VeiligDoen. We optimaliseren en ontwikkelen websites, waardoor we af en toe tegen risico's aan kunnen lopen. VeiligDoen heeft onze algemene voorwaarden snel en... Ik ben ontzettend tevreden over VeiligDoen. We optimaliseren en ontwikkelen websites, waardoor we af en toe tegen risico's aan kunnen lopen. VeiligDoen heeft onze algemene voorwaarden snel en nauwkeurig gecontroleerd en biedt veel mogelijkheden.

Snelle oplevering, goede en nette oplevering, flexibiliteit (mogelijkheid voor twee feedback rondes), behulpzaam, luisteren naar de klant