Daan

Zeer goed. Denken mee. Altijd bereikbaar.

denken mee

Nee

H vaandering

Ik heb een buffalo pooltafel gekocht met ballreturn

Goed overleg met elkaar en heel vriendelijk geholpen

Topjes van de keu appart bij kunnen bestellen of krijtjes driehoekjes gewoon appart kunnen kopen zal wel makelijk zijn

Airhockeytafel aangekocht, alleen helaas was de ledstrip heel snel kapot. Hierover een klacht ingediend, en daarna is het heel goed opgelost. Een nieuwe, veel betere ledstrip ontvangen en nog een... Airhockeytafel aangekocht, alleen helaas was de ledstrip heel snel kapot. Hierover een klacht ingediend, en daarna is het heel goed opgelost. Een nieuwe, veel betere ledstrip ontvangen en nog een paar pucks extra ontvangen.

Neemt een klacht serieus en heeft een goedeoplossing geboden

Iets meer communiceren hoe het staat met de zoektocht naar een oplossing

Aurore

Goed. prijs/kwaliteit is interessant

eerlijke prijzen. heb de meeste vergeleken

niet

Alles tijdig en netjes gekregen

John Houtermans

Prima website, overzichtelijk en gebruikersvriendelijk. Snelle levering. Perfect!

- snelle levering\-
- goed produkt

Erg positief, snel en deskundig geholpen. We gebruiken de airhockeytafel dagelijks en beleven er veel plezier aan

Goed bereikbaar, bestelling verliep soepel

Niet echt. Na de installatie niks meer vernomen, maar was eigenlijk ook geen reden toe.

Kadaster, Sandra van der Poorten

nvt

nvt

Super goed

De klantvriendelijkheid en de snelle levering

Bas

Door de duidelijke en vriendelijke telefonische toelichting en antwoord op mijn vragen koos ik ervoor de tafel hier te kopen ipv elders voor een paar tientjes minder. Goede keuze zo bleek. Keurig... Door de duidelijke en vriendelijke telefonische toelichting en antwoord op mijn vragen koos ik ervoor de tafel hier te kopen ipv elders voor een paar tientjes minder. Goede keuze zo bleek. Keurig geleverd; pakket achter het huis onder en afdak na aardig contact met chauffeur via de telefoon. De extra batjes bleken niet meegeleverd en werden na een email direct via dhl expres na gestuurd. Echt top.

Telefonisch bereikbaar

Beetje onduidelijke winkelpand op de website