Snelle levering van de trampoline. Ook super service dat je in overleg een tijdstip kan afspreken. Bij levering bleek de verkeerde kleur geleverd te zijn, maar dit was snel opgelost.

Snelle levering, goede service

Goed product en snelle levering.

Klantvriendelijk.

Geen.

Steven

Duidelijk, snel en goed!

Goede service, concurrerende prijs, duidelijke communicatie

Snelle reactie en niet duur

Niet duur en snelle bezorging

Ik had verwacht op de hoogte gehouden te worden over de verzending. Dat heb ik gemist.

Eerste ervaring: goed

Nee

Waarschuwen dat pakket onderweg is

Stichting Huis aan het Wager

Goed georganiseer

Persoonlijke service

Nee

Heel fijn, ze hebben nog kunnen regelen dat de tafeltennistafel op tijd geregeld werd. I.v.m. NLdoet.

Meedenken met de keuze. Doordat onze keuze een langere levertijd had. Werd er een andere tafel aangeboden op de site met een kortere levertijd. Deze is het NIET geworden, zijn bij onze eerste keuze... Meedenken met de keuze. Doordat onze keuze een langere levertijd had. Werd er een andere tafel aangeboden op de site met een kortere levertijd. Deze is het NIET geworden, zijn bij onze eerste keuze gebleven.

Op zoek naar het originele ijshockey tafelspel kwam ik bij Vandenbos.nl terecht. Omdat ik de voorkeur geef aan kleinere bedrijven boven de grote (internet) bedrijven besloot ik bij heb mijn... Op zoek naar het originele ijshockey tafelspel kwam ik bij Vandenbos.nl terecht. Omdat ik de voorkeur geef aan kleinere bedrijven boven de grote (internet) bedrijven besloot ik bij heb mijn bestelling te plaatsen.

In principe kon er al de volgende dag worden geleverd, maar omdat mij dat niet goed uit zo komen, gaf ik dat aan bij de bestelling en dat werd prima opgepakt en afgehandeld.

Bij het verzenden was er iets fout gegaan met de adressering wat voor wat potentiele problemen heeft gezorgd. In gezamenlijk overleg hebben we hier een oplossing voor kunnen vinden.

T. Derksen

Prima service.