Rob Vermeulen

Prettig

Goede prijs kwaliteit

Bezorg beschrijving op de site zou korter/duidelijker mogen

A Houben

Ik heb tafelvoetbalspel besteld voor de kleinkinderen. Daar enkele van hen pas 30 december komen uit Italie,blijft het pakket tot dan ongeopend onder de kerstboom. Helaas zag het pakket eruit alsof... Ik heb tafelvoetbalspel besteld voor de kleinkinderen. Daar enkele van hen pas 30 december komen uit Italie,blijft het pakket tot dan ongeopend onder de kerstboom. Helaas zag het pakket eruit alsof er een vrachtwagen overheen is gegaan.
De pakketdienst heeft hier schriftelijk melding van gemaakt,beweert dat de inhoud onbeschadigd zou zijn,en heeft pakket zo goed als mogelijk bijgetaped.
Blijft het feit dat ik er niet echt gerust op ben dat het cadeau in goede staat zal zijn. Afwachten dus.

Snelle reactie op melding

Sigrid

Ik vind dit een fijn bedrijf, met persoonlijke aandacht en service. Aangenaam verrast door dit familiebedrijf die ook qua prijs goedkoper waren dan de rest. Blij dat ik hiervoor gekozen heb.

(Af)levertijd werd niet aangehouden

Niet echt

Gewoon doen wat je belooft

Reactie vandenbossportief.nl:

Vind dit een beetje flauw, we zetten alles keurig op de pakbon, en geven de instructies verder aan de pakketdienst, en we zijn niet te laat, maar t kwam net niet uit, en u heeft het product in... Vind dit een beetje flauw, we zetten alles keurig op de pakbon, en geven de instructies verder aan de pakketdienst, en we zijn niet te laat, maar t kwam net niet uit, en u heeft het product in prima staat ontvangen, dan neem ik aan dat u tevreden bent, helaas niet.
Ik wens u fijne dagen.
Gr
Harjen

Marjon

Nooit een factuur ontvangen van de aankoop. Op mijn mail (met de vraag wanneer ik de factuur kan ontvangen) nooit een reactie gehad.

Zend klant een factuur, reageer op een mail.

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Marjon, Na aankoop, waarvoor nog hartelijk dank, hoort u automatisch een factuur te hebben ontvangen, dus bij de orderbevestiging. Misschien in de spam terecht gekomen, en het is even goed uw... Beste Marjon, Na aankoop, waarvoor nog hartelijk dank, hoort u automatisch een factuur te hebben ontvangen, dus bij de orderbevestiging. Misschien in de spam terecht gekomen, en het is even goed uw emailadres te checken bij ons. Ik stuur iig deze nog een keer handmatig door. Excuses voor deze mis communicatie, en ik hoop dat het produkt wel bevalt. Fijne kerstdagen
Groet
Harjen Wolters

Snelle levering,

persoonlijke aandacht, bij het afleveren van ons gekochte product!

Goede service

Afspraken nakomen

Bezorgafspraak vastleggen via mail.

cbs Toermalijn

Positief: snel geleverd van kwalitatief goed produkt.

Snelle levering. Goede kwaliteit.

Je krijgt niet een factuur. dat is voor de administratie lastig.