Snelle levering van goede producten

Snelle levering van goede producten

Mas

Super service. Op donderdagavond +/- 22.00 uur besteld en vrijdag begin van de avond bezorgt. Extra bij de bezorgingen van die dag gezet. Hierdoor trampoline nog voor verjaardag dochter in kunnen... Super service. Op donderdagavond +/- 22.00 uur besteld en vrijdag begin van de avond bezorgt. Extra bij de bezorgingen van die dag gezet. Hierdoor trampoline nog voor verjaardag dochter in kunnen graven en plaatsen.

Service/klantvriendelijkheid

Snel qua verwerking bestelling en verzending.

Snelheid levering en updates over verwerking bestelling

Verbeterpunt: weergave website komt op mobiele apparaten niet netjes naar voren waardoor ik mij kan voorstellen dat mensen afhaken in het proces (pinch and zoom issues).

lies

Prima, zou een volgende keer weer hier bestellen.

Levering binnen 1 dag. Van te voren wordt duidelijk aangegeven hoe laat de levering zal zijn.

Positieve ervaringen. Snelle reactie, snelle levering, goed geprijsd.

Snel schakelen.

Ik wacht al 7 weken op mijn bestelling

mooie web side

Levering beter organiseren en geen beloftes makken die niet waargemaakt worden !

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste heer Mozer,
Met schaamrood op de kaken erken ik dat er van alles fout is gegaan.
Beste heer Mozer,
Met schaamrood op de kaken erken ik dat er van alles fout is gegaan.
We moesten lang wachten dat wist u, maar ik had hem deze week bij u willen hebben en dat is fout gegaan in ons magazijn, daarvoor mijn oprechte excuses nogmaals
De tafel is nu 10000% as maandag bij u, want hij vertrekt pas vandaag.
Al compensatie bied ik een een tegoedbon aan twc € 50,00 vrij te besteden op onze site, voor het ongemak, en aan ons te bewijzen dat we het wel goed kunnen doen!
Heer Mozer het is echt inderdaad niet goed wat we hebben laten zien
Ik hoor graag van u, en veel speelplezier.
Harjen Wolters
eigenaar

Marten

Bestellingen worden adequaat uitgevoerd. In de emails waarmee bestelling en de status ervan worden bevestigd is het taalgebruik soms verwarrend. Bij de eerste email denk je al bijna dat de... Bestellingen worden adequaat uitgevoerd. In de emails waarmee bestelling en de status ervan worden bevestigd is het taalgebruik soms verwarrend. Bij de eerste email denk je al bijna dat de bestelling op voorraad ligt, maar uit vervolg emails blijkt dat er natuurlijk nog een hele logistieke procedure moet worden doorlopen.
Mijn product bleek uit België te komen. Enige dagen na bestelling kwam er een mail van een wildvreemd bedrijf dat er een bestelling voor mij verzorgd werd, met een link erbij om de status te kunnen volgen. Normaliter gaan dit soort spamachtige berichten meteen de prullenbak in, maar ik ben niet bang en via de link werd ik niets wijzer over de opdrachtgever van de bestelling. In een mailwisseling met Vandenbossportief werd duidelijk dat deze spam-achtige mail toch wel met mijn bestelling te maken had.
Nadat dit misverstand uit de weg geruimd was, verlioep de bestelling en bezorging overigens goed. Het betreffende transportbedrijf berichtte over een tijdslot van slechts een uur, waarin het artikel afgeleverd zou worden: in beginsel prima, maar er was geen mogelijkheid om in overleg het tijdslot aan te passen..

Bedrijf heeft persoonlijke aandacht voor zijn klanten. Misverstanden worden vriendelijk en adequaat uit de wereld geholpen.

Kijk nog eens naar de tekst van de standaardmails die na bestelling worden verstuurd.
1e mail iets als: dank voor uw bestelling, Binnen 24 uur ontvangt u een mail of het artikel op voorraad is.
2e mail: Uw bestelde product is op voorraad. Bedrijf .... zal het transport verzorgen en u informeren
Misschien kan er in het bestel/bezorgingsproces wel één mail minder worden gestuurd.
Er moeten alleen transporteurs worden ingeschakeld, met wie het tijdstip van de aflevering in onderling overleg kan worden bepaald.

Snel telefonisch contact, goed advies over aanschaf, snelle reactie op bestelling.

Vooral het advies over de aanschaf (een ander product nadat er was opgegeven wat de omstandigheden waren) vond ik een goede eigenschap, een persoonlijke aanpak.

Houden zo!

Dorine Nijboer

De bezorging duurde veel te lang en tevens is het niet het bestelde artikel. Kan hem. niet meer retourneren aangezien ik al ben geëmigreerd.
Nja, ik leer er wel mee omgaan.
Kortom: een...
Nja, ik leer er wel mee omgaan.
Kortom: een onvoldoende.

Traagheid

Efficientie

Reactie vandenbossportief.nl:

Beste Dorine, we hebben uitvoerig en meerdere malen contact gehad over deze order, en u geinformeerd dat er een risico bestond, daar het artikel direct uit Frankrijk komt. Ik heb een duurder variant... Beste Dorine, we hebben uitvoerig en meerdere malen contact gehad over deze order, en u geinformeerd dat er een risico bestond, daar het artikel direct uit Frankrijk komt. Ik heb een duurder variant laten opsturen, met een matje bij de buikspiertraining, dit geeft u een prijsvoordeel van enkele €€€€. Ik was uiteindelijk blij dat het er toch op tijd was, dan heeft onze extra moeite in tijd, energie toch zin gehad. Het artikel is prima bruikbaar en heeft dezelfde functionaliteit, en extra luxe met zo'n matje. Bent u helemaal niet tevreden storten we t geld terug, want wij houden van tevreden klanten. Succes in Portugal, we horen graag nog een keer van u. Groet Harjen

De Jong/EY

Uitstekend