Van der wal

Nvt

Jeroen

Goede prijs, snelle levering, helemaal goed!

Goede prijs en snelle levering

Website kan een nieuw likje verf gebruiken

Maurits P

Mooie producten, betrouwbaar en op tijd geleverd.

Goed ervaring met dit bedrijf. Duidelijke communicatie en snel antwoord op mijn vragen.

duidelijke informatie

geen verbeterpunten

Stevens Willy

Via bol. Com in contact gekomen. Correcte firms

Ja alles netjes Verzonden. Top produkt

Tijdige levering of klant op tijd verwittigen. Vervangstukken aanbieden indien slijtage. Snellere communicatie met de klant

Neesen Kristof

Correcte handelaar

Retour en omwisseling gebeurd zoals het hoort.

Iets minder kortaf zijn bij retouraanvraag

Merlijn

Positief. Zeker aan te raden tov webwinkels, die kunnen een lagere prijs bieden maar met onverwachte kosten of andere addertjes onder het gras. Bij vandenbossportief heb je dat niet. Goed... Positief. Zeker aan te raden tov webwinkels, die kunnen een lagere prijs bieden maar met onverwachte kosten of andere addertjes onder het gras. Bij vandenbossportief heb je dat niet. Goed bereikbaar, vriendelijke mensen, servicegericht. Kan iedereen aanraden hier te winkelen.

Servicegericht, vriendelijk en meedenkend.

De website is verouderd, showroommodellen kloppen niet meer, en de 10 punten van vandenbossportief werden door de eigen medewerkers niet herkend. Zoals altijd winkelmandjekorting, of laagste... De website is verouderd, showroommodellen kloppen niet meer, en de 10 punten van vandenbossportief werden door de eigen medewerkers niet herkend. Zoals altijd winkelmandjekorting, of laagste prijsgarantie.

Goede ervaring tijdens het informatie inwinnen en aankopen van het product

De eigenaar kon mij heel goed adviseren. De voetbaltafel is prachtig. Goede service wat betreft levering en tijdstip en precies naar onze wensen aangepast. Fijn!

Tijdens het leveren bleek er maar 1 man en de tafel moest naar de eerste verdieping. Gelukkig was mijn broer er om te helpen tillen. Ook was de tafel al helemaal in elkaar gezet waardoor lastig te... Tijdens het leveren bleek er maar 1 man en de tafel moest naar de eerste verdieping. Gelukkig was mijn broer er om te helpen tillen. Ook was de tafel al helemaal in elkaar gezet waardoor lastig te manufreren. Het beste is even van te voren nauwkeurig informeren naar toestand op locatie.

J. van Lit

Snel en direct contact zowel voor als na de bestelling van de voetbaltafel. Klantvriendelijk!

Goede service en klantvriendelijkheid.

Het uiteindelijk maken van een aflever afspraak verliep wat moeizaam. Mede ook door beperkte mogelijkheid van moment van leveren.

TiNuS www.iDPos.nl

De verzending en het bestellen ging prima en ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Mn airhockey / pool-tafel kwam netjes op de afgesproken tijd aan. Ik heb de tafel... De verzending en het bestellen ging prima en ik werd ook goed op de hoogte gehouden van de status van de levering. Mn airhockey / pool-tafel kwam netjes op de afgesproken tijd aan. Ik heb de tafel in elkaar geschroefd en kwam er toen achter dat de motor van de airhockey blazer niet goed gemonteerd was. Daardoor deed de airhockey het niet. Ik heb gebeld en ik werd binnen een half uur teruggebeld door de technische dienst. De tafel weer open geschroefd en het bleek dat de blazer maar op twee schroef punten was vast gezet terwijl er 8 bevestigingspunten voor waren. Hierdoor was de motor los geschoten tijdens het vervoer.

Mij werd verteld dat dit een montage fout "af-fabriek" was, hier kan deze shop niets aan doen. Ik heb de motor vervolgens met eigen schroeven beter gemonteerd en hiermee het probleem verholpen. Ik kreeg excuses voor dit defect en ik zou wat leuke extraatjes (een fun puck)? toegestuurd krijgen. Die heb ik echter helaas nog steeds niet in huis.

Ik snap dat de verkoper niets kan doen aan dit probleem en de verkoper heeft ook meteen geassisteerd, dus dat is prima,.... maar het is toch best teleurstellend als je een dure tafel koopt en je bent de hele ochtend aan het schroeven en dat dan vervolgens blijkt dat'tie het niet doet.

Je wordt goed op de hoogte gehouden en bij een defect werd ik meteen teruggebeld. Er werd me compensatie, in de vorm van wat extraatjes, aangeboden voor het defect maar dat heb ik helaas nog niet... Je wordt goed op de hoogte gehouden en bij een defect werd ik meteen teruggebeld. Er werd me compensatie, in de vorm van wat extraatjes, aangeboden voor het defect maar dat heb ik helaas nog niet ontvangen.

Als je iets beloofd doe dat dan ook meteen :) maar voor de rest ben ik tevreden.