Marten

Bestellingen worden adequaat uitgevoerd. In de emails waarmee bestelling en de status ervan worden bevestigd is het taalgebruik soms verwarrend. Bij de eerste email denk je al bijna dat de bestelling op voorraad ligt, maar uit vervolg emails blijkt dat er natuurlijk nog een hele logistieke procedure moet worden doorlopen.
Mijn product bleek uit België te komen. Enige dagen na bestelling kwam er een mail van een wildvreemd bedrijf dat er een bestelling voor mij verzorgd werd, met een link erbij om de status te kunnen volgen. Normaliter gaan dit soort spamachtige berichten meteen de prullenbak in, maar ik ben niet bang en via de link werd ik niets wijzer over de opdrachtgever van de bestelling. In een mailwisseling met Vandenbossportief werd duidelijk dat deze spam-achtige mail toch wel met mijn bestelling te maken had.
Nadat dit misverstand uit de weg geruimd was, verlioep de bestelling en bezorging overigens goed. Het betreffende transportbedrijf berichtte over een tijdslot van slechts een uur, waarin het artikel afgeleverd zou worden: in beginsel prima, maar er was geen mogelijkheid om in overleg het tijdslot aan te passen..

Bedrijf heeft persoonlijke aandacht voor zijn klanten. Misverstanden worden vriendelijk en adequaat uit de wereld geholpen.

Kijk nog eens naar de tekst van de standaardmails die na bestelling worden verstuurd.
1e mail iets als: dank voor uw bestelling, Binnen 24 uur ontvangt u een mail of het artikel op voorraad is.
2e mail: Uw bestelde product is op voorraad. Bedrijf .... zal het transport verzorgen en u informeren
Misschien kan er in het bestel/bezorgingsproces wel één mail minder worden gestuurd.
Er moeten alleen transporteurs worden ingeschakeld, met wie het tijdstip van de aflevering in onderling overleg kan worden bepaald.

Score voor vandenbossportief.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
hoes voor pingpongtafel