We zijn erg blij met onze gietvloer van Van Hollandse Bodem, we hebben deze in alle ruimtes van het huis laten leggen. Ziet er erg mooi uit en is gemakkelijk te onderhouden.

Prettige persoonlijke service en overleg over planning etc.

Nick Verberkmoes

Goede kennis over gietvloeren.

Vloer was helaas niet in een keer goed. Zeer professioneel opgelost en zonder problemen gehele vloer opnieuw gegoten. Echt goed opgelost!

Wanneer gietvloer gelegd wordt iets eerder bellen voor afspraak.

Marco Pippenbacher

Zeer goed!

communicatie, meedenken, kennis van zaken, aardige werknemers.

weinig.

LM van Hoorne

Mooi bedrijf met een heel goed product. Vriendelijk personeel dat echt met je meedenkt over de verschillende mogelijkheden.

Wij vonden het erg fijn dat het bedrijf flexibel was. Zo kon er bij ons op korte termijn een complete gietvloer gelegd worden en waren wij ook in data + tijdstippen flexibel. Ook was het prettig... Wij vonden het erg fijn dat het bedrijf flexibel was. Zo kon er bij ons op korte termijn een complete gietvloer gelegd worden en waren wij ook in data + tijdstippen flexibel. Ook was het prettig dat zij het ook konden egaliseren.

x

Martijn Smith

Uitstekende ervaring gehad met de aanschaf van onze gietvloer bij Van Hollands Bodem. Vanaf de kennismaking tot de uiteindelijke oplevering uitstekende service, de klant wordt hier zeker op waarde... Uitstekende ervaring gehad met de aanschaf van onze gietvloer bij Van Hollands Bodem. Vanaf de kennismaking tot de uiteindelijke oplevering uitstekende service, de klant wordt hier zeker op waarde geschat.

correcte communicatie, kwaliteit op ieder gebied en een zeer professionele instelling

Robert

Via vrienden op het bedrijf gewezen en in de showroom geweest. Ook bij andere bedrijven wezen kijken, maar doordat je hier duidelijk kon zien wat de mogelijkheden waren en door o.a. Addy goed van... Via vrienden op het bedrijf gewezen en in de showroom geweest. Ook bij andere bedrijven wezen kijken, maar doordat je hier duidelijk kon zien wat de mogelijkheden waren en door o.a. Addy goed van informatie werden voorzien besloten om voor Van Hollandse Bodem te gaan. Doordat ons bouwproces uitliep werd er goed geanticipeerd en konden we ook iets later de gietvloer laten gieten. We werden o.a. via telefoon, WhatsApp en mail goed op de hoogte gehouden van de status, werktijden en bij het gietproces betrokken. Erg tevreden met het resultaat en dat ook nog eens met een goede prijs/kwaliteitverhouding!

Flexibel, goede communicatie (niet alleen Addy maar ook de mensen op de werkvloer in ons geval door Jack) verder hardwerkende ploeg, kwamen zelfs op zondag nog de puntjes op I zetten. En natuurlijk... Flexibel, goede communicatie (niet alleen Addy maar ook de mensen op de werkvloer in ons geval door Jack) verder hardwerkende ploeg, kwamen zelfs op zondag nog de puntjes op I zetten. En natuurlijk is het resultaat erg strak en mooi!

Showroom kan beter verlicht (daglicht!) zodat het makkelijker vergelijken en uitzoeken is. Verder is het prettig als de verkoopmedewerkers ook de wat technischer vragen kunnen beantwoorden, maar die... Showroom kan beter verlicht (daglicht!) zodat het makkelijker vergelijken en uitzoeken is. Verder is het prettig als de verkoopmedewerkers ook de wat technischer vragen kunnen beantwoorden, maar die waren nu ook maar één telefoontje verder.

Top ervaring!

Proactief meedenken, ondersteuning bieden waar nodig.

Zou er geen weten

Prima, goede afstemming en informatie gedurende het hele traject

Klantgerichtheid, flexibiliteit

Klaus Kabitzsch

Super bedrijf super klantvriendelijk. Nemen de tijd voor je staan 100% achter hun product

Super product nemen echt de tijd voor je en helpen je bin elke vraag

Ga zo door

Tibbe van Leeuwen

Positief. Snelle reactie op vragen en duidelijke uitleg over voor- en nadelen en wat te verwachten. Dit geldt voor beide kanten, dus zowel van ons als VHB.

Na bezoek van de showroom...

Na bezoek van de showroom konden we ook een paar staaltjes meenemen. Fijn dat dat direct kon.

De vakmannen die de gietvloer hebben gegoten waren vriendelijk en professioneel. Dikke prima.

VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste... VHB is een aantal keer van te voren geweest om te meten en het vochtpercentage te meten. Hierdoor was een positief resultaat bijna gegarandeerd. Ook nadien bij oplevering gelijk een paar laatste plekjes opgelost.

Zijn er eigenlijk nu niet voor ons.