Leonie

Wat een fijne zaak. Wat je in je gedachten had maar nog niet hebt kunnen vinden ben je hier op het juiste adres. Ze zijn zeer meedenkend en veel is er mogelijk?

Frédérique

Fantastische tafel! Na 2 jaar intensief gebruik nog steeds geweldige kwaliteit. Prijs-kwaliteit zeer goed! Goede service en snelle levering. Iedereen aan te bevelen.

Stijn Smetsers

Mooie spullen & top service!!! Aanbeveling!

De Kromme Watergang

Al meerdere keren tafels laten maken bij aan Tafel en we kunnen niet anders zeggen dat het TOP is, mooie kwaliteit, prachtige tafels op maat gemaakt, persoonlijk advies, en een super service! Dus... Al meerdere keren tafels laten maken bij aan Tafel en we kunnen niet anders zeggen dat het TOP is, mooie kwaliteit, prachtige tafels op maat gemaakt, persoonlijk advies, en een super service! Dus het kan voor ons niet beter.

Floortje Rasenberg

Super goed! Goede kwaliteit, veel service in levering maar ook daarvoor, denken echt mee. Mooie producten voor betaalbare prijs. Leuke ondernemers die uit juiste hout gesneden zijn.

Ringeling

Zeer professioneel bedrijf met fantastische service met prachtige producten van zeer hoge kwaliteit.

Roland de Jong

Vriendelijke mensen met een heel goede service! Ze denken met je mee en zo kom je tot een tafel die helemaal bij je eigen situatie past.

Sjaan

Mooie spullen en super service!