Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ada

Ron, super!!! Bedankt voor de snelle en goede oplossing bij kortsluiting en het vervangen van de groepenkast.

Snel, goed en vriendelijk!

Life coach Grace Louise

Beste Ron,
Beste Ron,
Mijn complimenten voor uw medewerker Wouter die bij mij een nieuwe groepenkast heeft geplaatst. Fijn om weer eens op een prettige manier geholpen te worden. Wij zullen dan ook wanneer het nodig mocht zijn, zeker uw bedrijf weer inhuren. Mijn hartelijke dank voor de correcte wijze van informeren en uitvoeren. De stagiair heeft
een goede leermeester!
Grace Kamp.

Goede en duidelijke informatie naar de klant.

Anton

Gelukkig kon Ron heel snel mijn oude groepenkast vervangen voor een nieuwe!

Oog voor detail.

Manya Vleeming

Bentem heeft ons afgelopen zomer geholpen met het aanleggen van onze tuinverlichting.
Wat we wilde werkte niet en na een goed gesprek waren we snel overtuigd wat
Bentem beter voor ons...
Wat we wilde werkte niet en na een goed gesprek waren we snel overtuigd wat
Bentem beter voor ons kon doen en dus beter bij ons paste. We hebben nu een goed werkende tuinverlichting
binnen ons aangegeven budget. Dank je wel Ron. Manya Vleeming

Mike

We hebben in 2009 ons huis laten vernieuwen met elektra door van Bentem.nl. Met name in de keuken moesten er nieuwe stopcontacten erbij komen. Bentem heeft toen een aantal nieuwe groepen geplaatst... We hebben in 2009 ons huis laten vernieuwen met elektra door van Bentem.nl. Met name in de keuken moesten er nieuwe stopcontacten erbij komen. Bentem heeft toen een aantal nieuwe groepen geplaatst in de meterkast. Alles werkt nog steeds heel goed!.

- Snelheid (ze waren er binnen een paar uur)
- Duidelijke offerte
- Eerlijk advies

Jim uit Leiden

Ron en zijn mannen hebben vakkundig mijn groepenkast vervangen

Snel en vakwerk